Skall berusat gruppsex förbjudas?

Inlägg #1: Postat: 2005-02-16 17:36:00
stålis
Tror din inställning är representativ för vad som i brist på bättre ord brukar kallas "extremnationalister".
Tror det ingår i en genomtänkt nationalistisk ideologi.
Den har dock föga förankring hos en mer vulgär, grabbig högerpopulism. Vill inte dissa nån men du o. jag vet att vi högerpopulister är flertaligare än ni "extremnationalister". Vilket inte hindrar att vi är kritiska till multikulti och massinvandring från 3:e världen.
Inlägg #2: Postat: 2005-02-16 17:36:00
stålis
Denna gemensamhet får dock inte dölja avgrundsskillnaden i andra frågor. Vi högerpopulister är ofta nyliberaler i mångt o mycket - t ex knark och porr. Därav att vi står på två ben: restriktiv gränspolitik och antifeminism, emedan ni nationalister har ersatt antifeminismen med anti-gay-agenda.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-16 17:39:00
stålis
Hoppas att jag gör dessa markeringar uppskattas. Och inte ses som fjäsk för PK-maffian. Jag tycker att även "extremnationalister" bör bemötas med samma respekt som andra politiska schatteringar. Men det är väl nyliberalen i mig som tycker så.
Inlägg #4: Postat: 2005-02-16 17:40:00
stålis
Min artikel handlar nu inte om att vara för eller emot gruppsex utan om a rättssäkerhet för alla nyliberalen/västerlänningen i mig igen, b tokerierna från just PK-maffian i denna fråga.
Inlägg #5: Postat: 2005-02-16 17:46:00
stålis
Vill inte vara arrogant - läser ofta extremnationalistiska ocn neonazistiska hemsidor - men jag vill ändå påminna om en "radikalkonservativ" artikel på DN kultur ca 1998, i vilken ett nytt, brett borgerligt parti borde stå på högerpopulismens två ben: invandringskritik och antifeminism, eftersom det ligger mest i linje med folkliga missnöjet.
Inlägg #6: Postat: 2005-02-16 17:47:00
stålis
Jonas Gardell o Alcazar har ju blivit lite folkliga, i alla fall acceptansen av dem, så därför går "homofobi" inte hem i stugorna. Lovar. Har koll på de folkliga strömningarna, som är invandringskritiska o. antifeministiska.
Inlägg #7: Postat: 2005-02-16 17:50:00
stålis
I och med att jag är nyliberal i botten, och humanist samt "mjukis", så hyser jag inga hatkänslor mot homosexuella. Bara mot tröttsamma hysteriska demonstrationer av att man minsann inte är "homofob". Är jag smygbög? Bort det. Men jag tänker så här: tänk om mina älskade barnbarn blir homosexuella, skall jag då ta avstånd från dem. Aldrig.
Inlägg #8: Postat: 2005-02-16 17:51:00
stålis
Gissa om jag kommer att få skit för att jag behandlar dig, Anders "Ragnarök" Klasson, med respekt!
Inlägg #9: Postat: 2005-02-16 21:59:00
Anders Klasson
Jag kan förstå det,jag tackar för att
åtminstone någon kan visa respekt.
Ragnarök har en del gemensamt
med Johannes Uppenbarelse.Jag har
både Kristet och Asa-tro tänkande i
mig och Ragnarök är ett snabbare
sätt att beskriva den här tiden vi
lever i.Jag tycker ej gruppsex är
normalt,men vill inte förbjuda det.
Att jag ser det som "Dekadens" är
inte bara från ett Nationellt synsätt
utan även ett Kristet.Sodom och
Gomorra höll ju på med sånt innan
stan gick under,även Rommarriket.
Inlägg #10: Postat: 2005-02-16 22:06:00
Anders Klasson
Kristna invandrare som är arbetare
har jag inga problem med,många
utav dom är minnst lika rädda för
"den muslimska invasionen" av
Sverige som vi Svenska Arbetare och
halvtids-studenter.Men att få
"mångkulturellt troende" som oftast
INTE är Arbetare att förstå detta
verkar vara minnst sagt väldigt svårt.
Spanien har gett amnesti åt 1 miljon
Afrikanska muslimer,undrar om nån
här fattar vad det innebär på sikt.?
Inlägg #11: Postat: 2005-02-16 22:14:00
Anders Klasson
När det gäller homosexuella vill jag
personligen att dom ska ha kvar
rätten att gifta sig borgerligt,men om
några homos får gifta sig i den
kyrka jag själv är med och betalar
avgift till så lämnar jag den.Hur t.ex
ND eller SD som partier ser på homos rätt att gifta sig borgerligt vet jag inte.Stöder man ett parti
måste man utgå från helheten,man
kan omöjligt hålla med om allt.
Inlägg #12: Postat: 2005-02-16 22:24:00
Anders Klasson
Jaha,rättsäkerhet var det.Men -
förbjuda alkohol där Gruppsex utövas? Det är nog inte lätt att ordna
det. Det är i så fall om dom
amatör-sex-klubbar som håller på
med gruppsex kan förbinda sig att
kolla sånt.
Inlägg #13: Postat: 2005-02-16 22:28:00
Anders Klasson
PK-maffian blir det nog kanske
ingen"ordning" på förrän ett framtida
Reservat för Kristna "stänger Fortets
Järn-Portar" och låter muslimerna
utanför dessa portar
"ta hand om" Pk-nissarna. ;-
Inlägg #14: Postat: 2005-02-16 22:49:00
Nähädu
undrar vad Anders "andra ordning" innebär? Vänta... *lyssnar*..vad är det som låter i bakrunden... ? Ah...det är ju stöveltramp..
Inlägg #15: Postat: 2005-02-17 11:43:00
Jan E
Ja du stålis, som jag har konstaterat ett antal ggr tidigare så är din tillvaros prioriteringar definitivt inte mina. Och kritik mot det mångkulturella och ”massinvandring från 3:e världen”, är inte ett uttryck för främlingsfientlighet, näedå. Suck. Dessutom har vi ingen massinvandring som hotar det ”svenska”.
Fullblodsrasistens goja i denna tråd finns ingen anledning att kommentera öht.
Laddar...