|
Inlägg #1: Postat: 2005-02-15 14:34:00
|
|
Chris.X |
Dessa kända killar eller pojkar, vilket som är föga representativa för män i gemen. De har nämligen någonting som "vanliga män" inte har; ett smörgåsbord av tjejer. Problemet är att många av dessa killar utnyttjar sin kändisposition så vidrigt att dom sätter i system att utnyttja tjejer. Ja, det är vidrigt, och ja det är äckligt att göra så.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-15 14:34:00
|
|
Chris.X |
Men å andra sidan, om du träffar en otroligt rik och känd person, hur stor är chansen att han hon? är ditt livs kärlek och inte bara en person som utnyttjar dig för lite engångs-sex? Inte speciellt stora om du frågar mig. Naiv är ett ord som känns väldigt rätt just där och då.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-15 14:35:00
|
|
Chris.X |
Många av dessa tjejer är så otroligt kåta på just kändisar att de gör allt för att träffa dom, och kanske till och med ha sex. Sedan blir de förbannade och känner sig kränkta när de blev utnyttjade. Trots att nästan vilken människa som helst med någorlunda hjärnaktivitet kan räkna ut att han bara kommer att missbruka sin makt och status.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-15 14:37:00
|
|
Chris.X |
Jag är lessen om jag låter bitter eller om jag förklarat verkligheten för de tjejer som drömmer om kändisar som läser detta. Nej, många manliga kändisar är inte intresserad av dig, svensson-tjejen. Om dom är det är det förmodligen bara till sex och ingenting annat.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-02-15 14:39:00
|
|
Chris.X |
Jag vet att om någon läser detta är risken stor att densamme vill kastrera mig, kasta mig i tjära och fjädrar och arkebusera mig. Men jag är så oändligt trött på den naivitet som genomsyras av så många kändiskåta tjejer. - "Utnyttjade han dig? Trots att han varit med i Robinson? Verkligen? No shit sherlock..."
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-02-15 14:41:00
|
|
Chris.X |
OBS OBS OBS: Om det rör sig om våld, hot, våldtäkt, eller någonting liknande ska förövaren SJÄLVKLART hängas ut, straffas och ja en massa annat otrevligt som jag inte vill ta upp här. :o/
|
| |