Post IDOL 2004 depression

Inlägg #1: Postat: 2004-12-20 12:00:00
Unto S
Du saknar kommentarer, skriver du. ”Öppenvårdsstudenterna” har försvunnit, för att citera Alf C och därmed de flesta kommentarerna. Men läsarna är kvar och det är väl det viktigaste. Din artikel är inte lätt att kommentera. Jag kan bara säga att jag gillar texten, bra skrivet, intressant, fyra stjärnor. För att kommentera artikeln på riktigt får man nog skriva en egen text.
Inlägg #2: Postat: 2004-12-20 12:01:00
Unto S
Min sista artikel innan ”censuren” fick 128 kommentarer, min första artikel efter ”censuren” har fått 1 kommentar. Kontroversiella och icke PK-artiklar enligt borgerliga normer fick ”öppenvårdsstudenterna” att se rött eller rättare sagt svart. Jag trivs bäst utan deras ordval och kommentarer.
Inlägg #3: Postat: 2004-12-20 12:02:00
Unto S
Jag kollade i arkivet och såg att din sista artikel i fjol ”Robinson-Robban och feminismen” fick 2360 läsare och 132 kommentarer. Det är klart att det var mer liv i luckan på den tiden.
Inlägg #4: Postat: 2004-12-20 12:21:00
Anna Li
Tack för kommentarerna! Det blir säkert bättre utan de rent oförskämda nonsenskommentarerna. Hoppas bara det blir liv i luckan i kommentatorsfältet även i fortsättningen. Även på svårkommenterade artiklar som inte är lätta att tycka "du har rätt" eller "du har fel" om.
Laddar...