|
Inlägg #1: Postat: 2004-12-17 23:55:00
|
|
Calle Z |
Tja kanske det? Sen så dövar sig människorna i Sverige med diverse media och TV galor. Världens barn, faddergalan etc. För i vårt himmelrike till land så finns inte detta med uteliggare eller att människor far illa! Det som inte media tar upp det finns ju inte!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-12-18 00:02:00
|
|
Calle Z |
Nu vill jag ogärna sätta grupper mot varandra, men jag får lite besk smak i munnen när sådana som agneta Sjödin åker halva jorden runt för att påminna oss att vi ska skänka pengar. Som vi redan gör genom SIDA. Sen denna pinsamma tystnad över våra uteliggare och människor som har hamnat utanför vårt system. Nja...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-12-18 00:20:00
|
|
Calle Z |
Samtidigt som vi svenska män är roten till allt ont mot kvinnorna! Det är liksom aldrig vi som ger ett bidrag till detta! Utan det är våra fruar och flickebarn. Vi vill ju bara ont! Nja..jag vet inte..
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-12-18 00:36:00
|
|
Calle Z |
Dessa hycklare som planterar vad som ska vara aktuellt i vår sk fria media, det är lobby-grupper, som styr vilka sk undersökningar som ska göras. Tror ni att tex DN skulle beställa en undersökning om sjukskrivningarna i Sverige? Om det inte skulle gagna dem och deras syn på vilken politik Sverige ska föra?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-12-18 00:41:00
|
|
Calle Z |
Sen så hakar media på som nyttiga idioter. Låt oss inte glömma de fattiga, låt oss sända en gala! Visa upp fattiga, helst mörka barn vid sidan om tex Sjödin. Så när vi ser uteliggarna i Sverigé så kan vi blunda, för vi har ringt in på ett tele nr a 10 kr. Så då har vi räddat världen..
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-12-18 00:52:00
|
|
Calle Z |
Att inte fler ser vilket hyckleri vi lever i? Man kan börja smygsupa för mindre : Som Sonja ska skriva en spännande del 2 om :
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-12-18 01:27:00
|
|
Calle Z |
Dessa lobby-grupper jublade i högan sky när debatten om mäns våld mot kvinnor täckte löpsedlarna! Jag tror vidare att Gudrun är betald av dessa lobby-grupper! Låt idioterna tjata och slåss om detta, medans människor dör i Sverige och i världen! Bröd och skådespel. Dessa människor är ett .....
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-12-18 01:33:00
|
|
Calle Z |
Pack. Låt svensson leka världsräddare iom en faddergala, så ser de inte vilket samhälle de vill ha Sverige till? Sänd ner Sjödin bara så ordnar det sig!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-12-18 02:06:00
|
|
Calle Z |
Cyniskt? Men kan Sjödins vidare kärleksliv med Runar locka köpare till deras sk tidningar? Nu kommer vi lite bort ifrån tråden, men vem tillskriver Sjödin någon källa till vishet? Hon är en skyltdocka, varken mer eller mindre. Att se henne sidan om ett behövande barn, det gör ont i magen. Hyckleriet kan nå vissa nivåer, men det gjorde ont!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2004-12-19 01:37:00
|
|
Jon Hallqvist |
Calle Z är en mycket upplyst individ, med rätsida på sin verklighetsuppfattning. Jag har bara en liten invändning angående Gudrun Schyman. Hon är säkerligen inte på deras lönelista, hon är för "lobbyisterna" nog snarare en s.k. "nyttig idiot". De behöver inte ge henne direktiv, hon tjänar deras syften utan att själv förstå det.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2004-12-19 23:35:00
|
|
Calle Z |
Jon när du har rätt så har du rätt! Givetvis så är hon det. Men hon Gudrun borde iaf få en julklapp av dessa grupper. Att hon sen inte skulle förstå varför, det är en annan historia!
|
| |