|
Inlägg #1: Postat: 2004-11-08 21:46:00
|
|
Malin K |
Kan inte författarna får rösta vilka som skall komma med i tidningen? Eller helt enkelt ta med de artiklar som genererar mest respons? Det är ju läsarna som skriver tidningen...?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-11-09 02:16:00
|
|
Jon Hallqvist |
Vad kan man vänta sig? De vill väl öka upplagan och inte stöta sig med potentiella läsare...bääääää - fort in i ledet innan vallhunden kommer! Bääää!
Skulle inte förvåna mig om det är någon Bildebergermedlem som sitter och har Sourzeredaktionen i hundkoppel.
"Vi sysslar med alternativmedia" - my ass! Fittor!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-11-09 09:06:00
|
|
Johan Wedberg |
Hm. Även om jag inte vill använda lika starka ord som du, Jon så håller jag med till viss del. Tidigare visades en värdelös artikel ifrån någon dokusåpa-nolla och jag tror det fanns 3 kommentarer och 30 läsare. Likväl så fanns hans artikel på löpet. Tillsammans med en massa politikervalpar. Det visar att Sourze-redaktionen vill tjäna pengar, inte vara en röst för människors åsikter. Vi får se om strategin håller i längden.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-11-10 08:46:00
|
|
Jan Schmidt |
Vem äger Sourze..?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-11-10 14:58:00
|
|
Johan Wedberg |
Kan vara intressant att veta. Redaktionen skriver: "På redaktionen jobbar vi dessutom med att bygga ett allt större nätverk av kontakter med offentliga personer inom allt från nöje till politik." No further questions...
|
| |