Tillfälligt invandringsstopp!

Inlägg #1: Postat: 2004-10-30 12:46:00
Malin
I deras fall handlar detta INTE om pengar. Detta är deras nationalism för att göra Sverige mera Thailändskt lite roligare när dom är flera här. Dom behöver inte bo ihop under utredningstiden eftersom äktenskapet är allt utom äkta, men ändå har t ex kvinnan som redan har svenskt medborgarskap alla mannens tillhörigheter inom hemmet, för att det ska se ut som äktenskapet är äkta om de skulle få hembesök av myndigheter under utredningstiden.
Inlägg #2: Postat: 2004-10-30 12:46:00
Malin
De övar in sina svar på frågor som t ex migrationsverket kan tänkas fråga inget lämnas åt slumpen, allt är genomtänkt och organiserat i förhör innan svenskt medborgarskap blivit ett faktum. Resten kan ni gissa sen. Äktenskapet upphör efter en tid eftersom det inte behövs längre. En adopterad ”släkting” till mig har deltagit i ett sådant här bedrägeri mot Sverige.
Inlägg #3: Postat: 2004-10-30 12:47:00
Malin
Afrikanska män har sitt sätt att få stanna på. Först att hitta någon som jag skulle kalla en ”svensk fet naiv blond tjej”, som de kan skaffa barn med och gifta sig med. När medborgarskapet hamnar på plats, så lämnar de den feta blåögda tjejen för en annan yngre och snyggare begåvning, som de ändå strulat med under hela tiden vid sidan av den de skaffade barn med. En kompis till mig har varit en ”snyggare begåvning”.
Inlägg #4: Postat: 2004-10-30 12:47:00
Malin
Andra generationen invandrare inom t ex turkar och kurder kan tjäna hundratusentals kronor på att gifta sig med någon bondflicka eller bondpöjk i t ex Kurdistan. Det är deras biljett för hela familjen ska kunna komma till Sverige. Jag känner personer som blivit erbjudna stora belopp för att delta i detta.
Inlägg #5: Postat: 2004-10-30 12:49:00
Malin
Svenskarna är otroligt naiva och blinda att de inte ser hur utnyttjade de blir och att detta är väl etablerat och organiserat för att utnyttja vår välfärd och gästfrihet. Myndigheterna vet om det och försöker avslöja dom, men allmänheten vet inte vad som försiggår bakom kulisserna. Men något ni börjat märka är att Sverige har börjat bli fattigt och måste börja låna pengar i större omfattning för att hålla igång välfärdsapparaten.
Inlägg #6: Postat: 2004-10-30 15:18:00
Lasse P
Detta är ungefär vad jag misstänkt. Men går det att bevisa? Jag menar, jag som alla andra tar gärna till mig påståenden som stämmer med vad jag tror, men ändå måste man se bevis.
Inlägg #7: Postat: 2004-11-14 23:46:00
Håller med Mailin
har själv pratat med en invandrartjej som är utsatt såtillvida att föräldrarna och släkten försöker få henne att fejka ett äktenskap för att killen ifråga ska komma in i Sverige..usch och tvi vale
Laddar...