|
Inlägg #1: Postat: 2001-03-16 21:09:00
|
|
Elisabeth |
Är du säker på att inte du sänt signaler som fått dem att ta initiativet? Har man advekat utrustning för ett normalt samlag verkar det inte vettigt att använda sig av det som är avsett för andra ändamål.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-03-19 12:04:00
|
|
Emma |
Mitt intryck är att få tjejjer njuter av det, då det är smärtsamt och inte ger samma stimulans som för killar. Vi tjejjer är ofta dåliga på att visa vad vi tycker om i sängen utan tänker mer på att vara andra till lags.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-03-23 10:53:00
|
|
En annan.... |
Har precis samma erfarenhet. Ni som svarat ovan. Sluta utgå från er själva! Vissa tjejer gillar det. Klart det gör ont om man inte tänder på det.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-05-10 00:40:00
|
|
Sture |
Jag vet att många tjejer har problem med analsex. Problemet är att killen eller den som penetrerar oftast är för pang på. Min erfarenhet är att om man tar det försiktigt och avslappnat så njuter de flesta av analsex. Hur skulle annars bögar kunna njuta av analsex ??
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-05-11 14:42:00
|
|
Johan |
Har analsex med min flickvän liksom många av mina kompisar har med sina,Det vi alla reagerat på är att tjejerna tycker om det, vilket inte speglas i debatten om analsex,antagligen är det för att det inte riktigt är accepterat för tjejer att njuta av denna sorts sex...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-06-16 20:39:00
|
|
Lena |
Det är en djävla skillnad på att få ett finger i rumpan än nåt som är större än man nånsin skulle skita ut...eregerad snopp
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-07-31 15:37:00
|
|
Tommie Nygren |
Det värsta jag vet är hänvisningar till att analsex är fel för att man bajsar med röven. Det värsta jag vet är när folk antar att tjejer som har nån form av "icke-normal" sex så är det för att de är lurade, svaga, rädda etc. De kanske är kåta? Att ens eget "intryck" är att tjejer inte njuter av det har inget med sanningen, om sådan finns, att göra. Jag har vart med tjejer som älskar det och tjejer som hatar det. De som hatat det har oftast gjort pga pang-på-effekten.
|
| |