Kvinna, tyck rätt eller håll käft

Inlägg #1: Postat: 2004-10-29 15:52:00
Michael Lundahl
Pedofili är olagligt. Porr är det inte. Vidare tycker jag att om man inte kan argumentera emot en pedofil, då har man djävligt dålig koll. Och jag undrar om det inte är det som Samvetet kåren lider av... de har ingen koll på sina argument utan vill ha scenen för sig själva... därför att de klarar helt enkelt inte av att argumentera emot det som människor som Staller säger.
Inlägg #2: Postat: 2004-10-29 16:19:00
gringo
Mycket är olagligt- dödsstraff t.ex. Kan knappast vara anlednming till att utesluta debatt. Bättre argument !
Inlägg #3: Postat: 2004-10-29 16:30:00
Biff
Gringo, visst ska pedofiler få debattera, liksom nazister. Om de gör det från fängelser eller mentalsjukhus spelar ingen roll. Dock har de väldigt sällan några hållbara argument, och debatten brukar ofta spåra ur.
Inlägg #4: Postat: 2004-10-29 16:35:00
Michael Lundahl
gringo: Ok, jag var luddig. Jag uttalade mig inte om rätt eller fel. Det jag sade var att för det första är det en diskussion om äpplen och päron. Fenomenen är ganska skilda åt. Men det bör inte vara några problem att låta pedofilen debattera därför att vi skall! kunna möta hans/hennes argument. Om vi inte kan det, då är vi banne mig djävligt clueless.
Inlägg #5: Postat: 2004-10-29 18:33:00
Mike
Man skulle ju kunna ha debatter med, inbrottstjuvar, våldtäktsmän mördare och psykopater etc som argumenterade för sin sak. Men skulle det finnas något större intresse av det?
Laddar...