|
Inlägg #1: Postat: 2004-10-28 13:37:00
|
|
Bergmark |
Jonathan
Inser du inte hur ihåligt och kontraproduktivt det blir om man bemöter en åsikt med sådana floskler som du radar upp?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-10-28 13:50:00
|
|
MickeR |
JJ: vilken fin sammanfattning du gör av Ståhlbergs karaktär. Tur att du känner honom så väl så du kan upplysa oss andra. Nästa gång kan du väl vara lite mer konstruktiv, tack.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-10-28 15:16:00
|
|
Lasse P |
Ståhlberg är tuff som skriver som han gör. Han måste ha vetat i förväg att han skulle få obehagliga bisarra svar som det från Jonathan James.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-10-28 21:14:00
|
|
Rae |
Önskar att alla som skriker "rasist" så fort någon säger något mindre positivt om invandringspolitiken kunde slå upp ordet i valfritt lexikon och lära sig vad det verkligen betyder en gång för alla...håller med artikelförfattaren.Så länge samhället inte kan erbjuda en dräglig tillvaro åt alla kan det inte fortsätta så här.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-10-28 22:51:00
|
|
Pontus |
Jag håller vad gäller artikelns andemening, alltså att vi för tillfället bör stoppa invandringen till sverige tills det att vi tagit itu med de invandrare som vi har i sverige idag. Sedan så tycker jag att han emellanåt uttrycker åsikter i sakfrågor som jag ser som.. kanske inte rasistiska men invadrarfientlige. Så min fråga till Michael Stålbergh är om man måste vara fientlig för att vara för stoppad invandring?
|
| |