|
Inlägg #1: Postat: 2004-10-27 18:21:00
|
|
Mike |
Ja va fan, tala om sanningen om kommunisterna asså. De e ju kommunisthets. Du är en kapitalistlakej Johannes. Seriöst just den informationen var det enda av värde i artikeln. Varför skola människor strida, ja det kan man ju fråga sig....
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-10-28 22:04:00
|
|
Johannes Jakobsson |
Jag vet inte hur mycket pengar Ung Vänster betalade till PFLP, men de gjorde det för att statuera ett exempel mot EU:s terroristlagar som de menade var godtyckliga. För mig framstår PFLP som "ganska" terroristiska när de spränger civila och skjuter turistminister. Det var för övrigt det senare som var hämnden för deras ledare.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-10-29 15:03:00
|
|
Inga undanflykter Jakobson |
Vad hände innan turistministern sköts? Försöker du inbilla oss att PFLP är terrorister bara för att det är skoj att vara terrorist? PFLP är mindre terroristisk än Staten Israel! Staten Israel spränger inte bara oskyldiga palestinier utan även jämnar deras hem med marken, i tusental! De kallar jag TERRORISM!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-10-29 15:44:00
|
|
Johannes Jakobsson |
Vad som hände innan? Förstår inte riktigt hur den frågeställningen är relevant i sammanhanget. För min del så tycker jag inte att två fel motsvarar ett rätt. Men om dumheter räknas i hur många oskyldiga som dödas och hur många hus som raseras så är Israel den store satan, helt klart.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-10-30 21:05:00
|
|
Kommunism terror |
Att tala om sanningen om kommunismen är "kommunisthets" enl Ung vänster. Vad är då att tala om sanningen om nazismen? Nazisthets?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-11-01 15:54:00
|
|
Johannes Jakobsson |
|
| |