|
Inlägg #1: Postat: 2004-10-08 02:32:00
|
|
Tsss |
Seså nu Malin, inte fega...man kan inte båda ha kakan kvar och äta den...bara fegisar håller sig neutrala.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-10-08 03:01:00
|
|
Malin Michea |
Äsch, jag tycker båda herrarna ska ta och dela på den där mumsiga kakan över en fika, för jag tror att de trots allt har en del åsikter gemensamma...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-10-08 03:20:00
|
|
Marcus |
Det är fullkomligt tillåtet att vara neutral. Faktiskt så gillar jag mer neutralitet, samförstånd harmoni än konflikter olika läger. Nja båda behövs såklart! Men mediasamhället älksar heta debatter och visst det kan vara bra men det kan också vara mycket bra med samförstånd.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-10-08 03:27:00
|
|
Marcus |
Jag tror bara att Michael är lite känslig för att bli "uppläxad"
Media Har ett ansvar men Michael tog inte det ansvaret.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-10-08 09:00:00
|
|
Michael Lundahl |
Nä då Malin... inget missförstånd alls. Jag har sagt något som MO uppfattat som positivt om Schyman. För det går han på som Sverker "AttackTerrier " Olofsson gör mot en matbutik där ett kassabiträde en gång för x antal år sedan råkade glömma fråga en kund om hon ville ha kvitto så att hon fick sträcka sig hela 3 decimetrar efter det och ta det själv.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-10-08 10:15:00
|
|
Magnus |
DRA INTE IN SVERKER I DET HÄR! Sverker är bra för Sverige!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-10-08 11:30:00
|
|
Marcus |
*skrattar* Michael!! Du är för rolig! ... *ler* lugna ner dig nu... det är faktiskt du som missförstår allt... *ler* du skriver i affekt. du kan inte ens läsa mitt namn, först heter jag Marcus sen Magnus.... Go whit the flow nu..... *ler* Så inser du snart att jag faktiskt har en poäng. :-
|
| |