Den farliga sexrådgivaren

Inlägg #1: Postat: 2004-09-28 08:43:00
Forts.
Om Katerinas karl hade varit lika städad och trevlig som jag så hade hon aldrig släppt in honom i Lårviken och inte hade jag velat förtöja där heller - ens för en blott minut - hon är inte på något sätt min typ. Vissa kvinnor dras till svinpälsar, och att sedan gnälla i en hel jävla bok ! får en ju bara att skaka på huvudet åt dumhuvudet Janouch.
Inlägg #2: Postat: 2004-09-28 08:44:00
Forts.
Och varför skulle hon skriva den boken då? Jo, enligt henne saknades det just en sådan bok. Jaså? Marknaden översvämmas ju av liknande böcker. Men behovet av att läsa om stygga män och kvinnliga martyrer är enormt.
Inlägg #3: Postat: 2004-09-29 00:51:00
Sunny
M: Otroligt många kvinnor faller för de där kriminella o missbrukartyperna. Som för all del charmar o är intressanta: De går ju inte upp tidigt till jobbet.
Ju vidrigare dåd desto flera beundrarbrev till kåken. Jag har aldrig kunat förstå det där.Själv söker jag tryghet hos en man.
Inlägg #4: Postat: 2004-09-29 13:08:00
Sunny
Ja nåt sånt. De är inget att hålla i handen när åskan går!
Inlägg #5: Postat: 2004-09-29 13:30:00
Expressens featureavd.
Vilken vän Sunny är nu? Innan lät det minsann annat i skällan:
"En kvinna som Katarina behöver vi flera av."
Fy för falskhet också! Du är härmed portad på Expressens anonyma spalt för hur man ska leva efter det man egentligen inte ens tror på. Falskhet är bara förnamnet.
Inlägg #6: Postat: 2004-09-29 13:39:00
Sunny
Välden är inte svartvit. Jag uppskattar Katerina som den fina o starka tjej hon är. Som den starka mamman till 5 barn. Hennes man behöver jag varken älska eller förstå hur hon valt: Det är hon som lever med honom.Själv söker jag som sagt trygghet hos en man. Sedan handlade detta om K på denna sidan att någon skrev i henns namn o det tycker jag är ett oskick.Jag är mycket utom just falsk.
Inlägg #7: Postat: 2004-09-30 18:36:00
Sunny
Sedan var det inte mitt gillande av K som fick mig att skriva här: Jag läste inte ens artikeln när den kom för som sagt: sexspalter intresserar mig inte.Men jag vet vad K tycker om Sourze o började läsa inläggen av "Katerina."De var oehört elaka emot A. Jag hade skrikit stopp vem som än hade fått sitt namn missbrukat: Betänk att jag VISSTE hela tiden att K inte skrev här . Att hålla tyst verkade simpelt o fegt.
Inlägg #8: Postat: 2004-09-30 19:46:00
Sunny
Hmm..mina underbara ex som jag levt med i så många år. Kallar dem gubbarna numera.
Inlägg #9: Postat: 2004-10-02 09:55:00
Sunny
*Asgarvar*
Inlägg #10: Postat: 2004-10-02 20:23:00
Sunny
Nuförtiden kallas det polyamoröst o praktiseras av brattsen runt Stureplan.Författarinnan Birgitta Sten berg gick ut i pressen med sin variant: De är en man o två kvinnor. Förr eller senare blir din livststil inne o förmodligen ute igen. Vi har levt alla 3 nu i över 25 år nr ett o jag i över 40 så hos oss är det inget mode.Vi är en utvidgad familjdär även ett antal plastbarn ingåreller ett litet kollektiv helt enkelt.
Inlägg #11: Postat: 2004-10-02 20:25:00
Sunny
Barnbarnen gillar det där med 2 st farfäder ,särskilt runt Jul o födelsedagar. Ingen av dem har sin morfar i livet.
Inlägg #12: Postat: 2004-10-02 20:26:00
Sunny
Tänkte faktiskt på dig i dag. Blev deporterad till "min" gamla svampskog o där stod de i rad: Höstisarna.
Inlägg #13: Postat: 2004-10-05 14:46:00
Sunny
*fnissar* Det barnet skulle jag velat se.Men bara ett barn: fruarna verkar undersysslesatta?
Laddar...