Ordens små kryphål

Inlägg #1: Postat: 2004-09-23 10:15:00
Anders
Sverige är nog ett av de få länderna där man kan referera till sina närmaste släktingar som "främmande".

Annars är "Jag kan inte prata nu, jag sitter och slakrunkar" en perfekt avslutare för oönskade samtal.
Inlägg #2: Postat: 2004-09-23 18:16:00
Per W
Men nu har väl din "upptäcksfärd" förirrat sig in i en återvändsgränd?
Inlägg #3: Postat: 2004-09-24 04:45:00
Jon Hallqvist
STÅ FÖR ATT DU RÖKER BRASS!!!
Vad fan gör dina artiklar för nytta när du inte kan tala sanning, nä just ja det låter ju inte kultiverat och "PK" att säga som det är, "förlåt mig, jag ligger i soffan och är skitbäng, har just kommit fram till hur man löser världssvälten...". Jag blir arg när såna som du gömmer dig bakom lögner och jag får stå och ta emot polisens vinande batonger.
Inlägg #4: Postat: 2004-09-24 04:47:00
jugge
var poängen med artikeln att du ska framstå som lite häftigt ungdomlig med att "hänga". eller hade den med användandet av ord att göra? eller var det att svenskar inte förstår att du tycker du är viktig?*förvirrad*
Inlägg #5: Postat: 2004-09-24 22:09:00
Sofia Dumbom
Nu skall jag skriva en artikel som heter "John Hallqvist in the house". Han borde spärras!
Inlägg #6: Postat: 2004-09-25 00:53:00
Hilfe
Sofia, det börjar bli lite för mycket av det goda. Spar lite på din åsiktsbegåvning och publicera bara dina bästa.
Inlägg #7: Postat: 2004-10-01 14:33:00
Sunny
Jag hör till de fega. I hela mitt vuxna liv har jag hittat på saker när jag varit alltför sjuk för att orka med. "Måste hämta barnen" var en klassiker." Är just på väg ut" en annan.Numera säger jag som det är. Att jag mår för dåligt eller har för ont för att orka prata eller ta emot besök men att jag ringre upp så fort det vänder. Det funkar faktiskt men inte på ytligare kontakter: där låter jag telesvararen sortera.
Laddar...