|
Inlägg #1: Postat: 2004-08-24 23:25:00
|
|
Malin Michea |
O du visa spåkvinna, berätta då för mig vad min nästa artikel kommer att handla om. Skämt åsido, jag skiter ärligt talat i vem du är och vilka ismer du lever efter. Jag har bättre saker för mig än att sitta och lipa över tjuvnyp från avundsjuka gnällspikar. Skaffa ett liv.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-08-24 23:56:00
|
|
bjarne |
jaså ere så de ligger till. faller man inte dyrkande ner på knä framför mm och talar om hur djälva klok och banbrytande hennes medelmåttiga artiklar är, då är man en avundsjuk medelmåtta som ska skaffa sig ett liv. hahaha, trevligt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-08-25 18:14:00
|
|
Malin Michea |
Jag har ingenting emot att folk tycker att jag har fel. Men jag tycker att man ska visa lite jävla hyfs och inte skriva en massa skit som inte har något annat syfte än att provocera. Då har man uppenbarligen problem. Dålig uppfostran?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-08-25 18:27:00
|
|
tja |
tja, tycker du att lindas replik om dina allt annat än oförutsägbara ämnesval visar på ohyfs och en massa skit som inte har nåt annat syfte än att provocera...tja, sätter man lindas kommentar mot ditt svar så kan man ju fråga sig vem som har problem och dålig uppfostran. kan det månne vara du?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-08-25 18:53:00
|
|
Malin Michea |
Nej, det var snararare hennes andra replik om att klassas som feminist som gör mig förbannad. Folk ska alltid försöka få det till att jag hatar feminister och kvinnor, fast de innerst inne fattar att det inte är sant. Jag blev uppfostrad till att inte ta skit från översittare och det tänker jag inte börja med heller.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-08-25 18:55:00
|
|
Malin Michea |
Jag har försökt vara trevlig och artig och svara snällt på löjliga frågor trots att jag vet att den som ställer dem bara vill jävlas. Men jag tänker inte slösa tid och energi på sånt längre. Den som kommenterar utan att ha något annat än förolämpningar att komma med, får finna sig i att bli förolämpad tillbaka.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-08-25 18:56:00
|
|
Malin Michea |
Och ja - jag har problem. Just därför har jag inget tålamod med en massa bullshit. Har ni något emot det, sluta då läsa och kommentera mina artiklar. Det kvittar mig helt, jag får inget betalt för att skriva dem.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-08-25 18:56:00
|
|
tja |
och varför försöker "folk" alltid få det till att du hatar feminister och kvinnor, trots att de innerst inne fattar att det inte är sant? kan ju bero på de signaler du sänder ut, men nu spekulerar jag bara...och att signatur linda är en översittare som stänker ner dig med skit...tja..jag tycker du överreagerar, grovt.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-08-25 19:01:00
|
|
tja |
finns den en människa utan problem? skulle inte tro det. dessutom får du väl ända räkna med lite mothugg på ett allmänt internetforum. alla kan inte älska dina åsikter och kan du inte ta det så fundera på att publicera nån annanstans.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2004-08-25 19:16:00
|
|
Malin Michea |
Å andra sidan kanske det vore en idé att alla anonyma fegisar som skriver meningslösa kommentarer borde söka sig någon annanstans? Aftonbladet Press t.ex.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2004-08-25 19:18:00
|
|
Malin Michea |
Och nu syftar jag inte just på "Linda" utan på alla puckon som verkar ägna hela sin fritid åt att smutskasta skribenter, inte bara mig.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2004-08-25 19:26:00
|
|
Carmela |
Bry dej inte om hatarna, de far med osanning för att de inte vet hur de annars ska kunna angripa det du skriver. Vem som helst som läser dina texter inser att du varken hatar kvinnor eller feminister. Varför skulle du annars skriva dem alls? Kämpa på du, vi är många bakom dej.
|
| |