"Fucked for life" Ffl - utstötta av samhället?

Inlägg #1: Postat: 2004-08-14 01:27:00
Haplo forts.
"Samhället vill inte längre ha med dem att göra och jag förstår dem. Jag menar... Om man inte kan få jobb någonstans eller om ingen över huvud taget hör när man skriker, vad gör man då?" - Svar: anstränger sig te.x.?? Lär sig tala "ren" svenska istället för "rinkebysvenska" vilket automatiskt ger associationer till dum och okunnig person.
Inlägg #2: Postat: 2004-08-14 01:32:00
Haplo forts.
Det är lätt att skylla på "samhället" för att slippa ta sitt eget ansvar. Kan garantera att inom gänget så är att ta ett "Svennejobb" ett skällsord och förolämpning. Speciellt i kretsar som har Al Pacinos "scarface" som sin förebild. Som sagt jag är ledsen om jag har missupfattat din text som ett hyllningstal om det inte är det men det ser ut som ett sådant.
Inlägg #3: Postat: 2004-08-14 01:41:00
Haplo forts.
Och kan till slut även informera dig att "Man slår inte tjejer eller äldre och man våldtar inte kvinnor." - också är bulls**t, eftersom tjejer i deras värld är en "statuspryl" en vara som vilken annan, dock en mindre värd sådan eftersom det finns gott om dem. Vad äldre anbelangar så stämmer inte det heller eftersom de flesta av deras offer ÄR äldre än dom själva.
Laddar...