Bögar och flathet

Inlägg #1: Postat: 2004-07-28 10:33:00
Joakim Johansson
Minns med stor munterhet hur en ung kille som var bög brukade klämma alla brudarna på brösten när vi hade personalfest. Det enda tjejerna gjorde var att fnittra. Tills en dag killen "kom ut ur garderoben" och talade om att han INTE var bög. Han hade bara trott det! Efter det var det slutklämt kan jag lova! :-
Inlägg #2: Postat: 2004-07-28 14:47:00
Christopher L K Aqurette
Killar är killar oavsett läggning. Men problemet för heterokillar är att de inte kan ha lika mycket sex som bögar eftersom de behöver tjejer. Och det finns inga parker där heterokillar kan få sig en snabbis utan onödigt prat! Jag tycker synd om heterosexuella män.
Inlägg #3: Postat: 2004-07-28 15:49:00
Hasse
Ja det är synd om oss. Och det beror på att svenska kvinnor är ena jävla torrisar som aldrig vågar släppa loss. Den svenka präktiga kvinnan står mig upp i halsen.
Inlägg #4: Postat: 2004-07-31 11:04:00
till Hasse
right för det är ju inte så att svenska kvinnor som vågar "släppa loss" anses som slampiga efteråt, inklusive av männen de hade sex med.
Inlägg #5: Postat: 2004-08-06 23:33:00
¨Kajsa
Hasse, jag hoppas att ditt inlägg enbart är byggt på ironi, annars är nog vår framtid dyster, väldigt dyster. Trodde att män som dig hade dött ut för länge sen.
Laddar...