Var är brudarna?

Inlägg #1: Postat: 2004-07-29 09:06:00
Anna Drangel
Även om BO:s text kan av vissa tyckas som publikfrieri är dina ord bara tecken på tråkig svenssonåsikteri!
GÄSP...
Inlägg #2: Postat: 2004-07-29 10:04:00
Daniel
"tråkig svenssonåsikteri?" ? Jag personligen håller mer med trötter och blir nyfiken på Annas trötta lilla svar...
Pridefestivalens syfte idag har inget med tolerans att göra längre...media har tjatat det till botten och nu är dens primära funktion bara att hjälpa politiker typ BO och b-kändisar att synas. Att festivalen sedan cementerar en svenssonåsikt om att alla bögar är fjolliga och flator är rabiata feminister gör även att den gör mer skada än nytta...
Inlägg #3: Postat: 2004-07-29 14:21:00
CLK Aqurette
Så det är bara om man har sex med en person av motsatt kön som man tillhör folket? Jag antar att ni tycker att homosexuella ska nöja sig med att bra få finnas till, betala skatt till heterosexuella, och inte gnälla när de blir misshandlade och diskriminerade? Pride är 5 dagar varje år. 360 dagar är ägnade åt heterosexuella. Stackars er som inte får synas mera!
Inlägg #4: Postat: 2004-07-29 21:23:00
Anna Drangel
Men herregud som CLK Agurette skriver: Det är pridefestival 5 dagar per år! Trötter, dina åsikter om att detta evenemang är så långt ifrån "folkets liv" gör mig spyfärdig. Tänk om alla skulle säga samma sak om alla fester och festivaler! Så många smeknamn som Pridefestivalen fått visar bara att det fortfarande är långt kvar tills homosexuella får leva under samma villkor som hetero.
Inlägg #5: Postat: 2004-07-30 10:40:00
En som vågar stå för sin heterosexualitet
Pridefestival 5 dagar per år? Vi har för helvete schlagercirkusen med vilken är i stort sett samma sak! Fame-factory har väl 90 homsexuella? Varje dag i expressen/aftonbladet så står det om hur gulligt de är att var bög Snart startar väl aftonbladet en egen avdelning i tidningen för homosexuella och när det händer kan ju Svar 3 o 4 bli journalister där och skriva er smörja. Likt Linda skugges manshat så skriver ni med enbart förakt mot heterosexuella...
Inlägg #6: Postat: 2004-07-31 18:15:00
Svar 3:
Jag vet inte hur du ser de 360 andra dagarna på ett år, men jag ser det i alla fall inte som en lång festival för dem som är heterosexuella.
Laddar...