|
Inlägg #1: Postat: 2004-07-18 20:58:00
|
|
sofia |
Tack Lars, men ha inte för höga förväntningar:-... Nejdå, skojade bara. De senaste artiklarna, "Hyllning till mannen" och "Våga vara en Sinnes-syster, samt "Är det rättvisa" och "Vårkänslor" fokuserar inte alls på sex, så jag tycker nästan att du är lite orättvis nu. Kan ändå glädja dig med att en filmrecension är på G:-
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-07-18 22:13:00
|
|
Lars Nilsson |
Uttryckte mig slarvigt kanske. Menade relationer också. Men egentligen, vadå? Bara Du skriver bra och medryckande så spelar ämnet ingen roll. Kvittar om det är om sex, politik, pingis eller lysrör.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-07-19 19:47:00
|
|
Lilla My |
Efter att ha läst några av dina texter Sofia kan jag tänka mig att några av Lars förslag också skulle bli sexrelaterade. För nog har du väl gjort det med pingisbollar, lysrör och en och annan politiker också?:
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-07-21 07:33:00
|
|
Kevin |
ehh...Kan inte svara för Sofia i denna fråga, men jag har gjort det med politiker... Faktiskt är de de mest skruvade på flera sätt. De tror att de ÄR NÅT... Något bättre än...Ja,Gud vet vad. En politiker försökte faktsikt slå ihjäl mig för att han inte fick pannkakor tillräckligt snabbt. VARNING!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-07-21 22:37:00
|
|
Nyfiken i en strut |
Åh Kevin, kan du inte säga vem??
|
| |