Trekant i mässen

Inlägg #1: Postat: 2004-07-11 17:01:00
sofia
Kan tyckas, men som jag skrev; syskonkärlekskänslan var otroligt stark, och de sexuella situationer om kan uppstå i det civila lyste med sin frånvaro.
Inlägg #2: Postat: 2004-07-12 11:10:00
greger
Jag var med om en liknande grej, blev kvar över påskhelg tillsammans med två tjejer. Det var ödsligt och tomt på min lucka men tjejerna om dit och vi tog för oss alla tre.Länge sen nu men minnet kom när jag läste din sköna artikel.
Inlägg #3: Postat: 2004-07-12 18:44:00
jenny
Okej. jag fick för mig att sofia menade något annat med sin artikel än att kåta upp folk, men visst.
Inlägg #4: Postat: 2004-07-12 19:14:00
greger
Nu förstår du - nån annan mening än att kåta upp fanns nog inte med den texten. Intetsägande i så fall. Men nu skickligt värre. Skulle hon nog medge mellan skål och vägg.
Inlägg #5: Postat: 2004-07-13 15:27:00
sofia
Jenny, du har helt rätt, syftet med artikeln var inte att kåta upp någon, då hade jag skrivit något mycket smaskigare, och inte för sourze.
Inlägg #6: Postat: 2004-07-13 15:28:00
sofia
Greger, vet inte riktigt vad det är som gör dig upphetsad, kanske är det dina egna minnen som bidrar till det?
Artikelns handlar om antaganden och falska påståenden- precis så som du gör nu Greger,när du bestämmer dig för att min artikel var skriven för att kåta upp. Är glad att den hade positiv inverkan på dig, även om du missade min poäng som kanske skulle varit tydligare.
Inlägg #7: Postat: 2004-07-13 18:37:00
greger
Jag missade nog inte hela poängen; ni hade det jobbeigt med tanterna därför att...ja de misstänkte just att ni sysslade med förbjudna saker. Dom hade nog i själva verket velat vara med dom också.Sexkant i ställer för trekant. Din önskan att kåta upp börjar redan med rubriken. Hej då.
Laddar...