Rädda horan!

Inlägg #1: Postat: 2004-04-01 16:10:00
Jan Eerbarmelig
Ja, det är bara enkla hjärnor som din som kan uppskatta hjärndöda texter som Alvungers! Hos lågIQ-arna och feministslickarna är hon alltid en given succé!
Inlägg #2: Postat: 2004-04-01 16:31:00
Alvunger
Hjärndöd? Well. Så du anser att personer som vill legalisera sexköp är hjärndöda?
Inlägg #3: Postat: 2004-04-02 11:39:00
Alvunger
Och tack Jan E. Men visst är det lite märkligt att just det scenariot lockar till skratt? jag garvade åt mitt egna skämt när jag skrev det, sån är jag. För vad är det som är så "roligt" med att sexköpande män skulle få anpassa sig till en situation där horan inte längre är i underläge? Jag tycker det säger ganska mkt om situationen faktiskt.
Inlägg #4: Postat: 2004-04-02 16:10:00
Sunny
Jan:Ska försöka memorera väntrummet på en populär bordell där jag strippade i flera år. Kundentren var mot gatan. Man kommer in i ett rum med små bås långst väggarna. En fotölj, en läslampa, ett bord o en bunt porrtidningar. Varje bås kan dra för en gardin. Dörren in till själva lokalen har ett titthål En flicka tar med sig en kille i taget in. I rummet med en hörna för telefon flickan o kaffebryggare frågar flickan vad o vem som besöket gäller. Har han beställt tid hos en bestämd flicka
Inlägg #5: Postat: 2004-04-02 16:16:00
Sunny
Forts eller streaptease av t.ex mig så visas han bara vidare. Är han ny frågar flickan vad han önskar o berättar vad som finns ,vilka regler osv. Eftersom alla flickor gör olika saker kankse det inte finns någon lämplig där just då. Alla flickor säger nej till de kunder de inte vill ha: skälet är privat Bär sig någon illa åt när jag strippar blir han bojkottad o detta gäller överallt i de större städerna eftersom spärrlistorna byts med varandra.
Inlägg #6: Postat: 2004-04-02 16:19:00
Sunny
Särskilt mysigt var det i december då alla bord hade en termors varm glögg o ett fat pepparkakor. Julblommorna från kunderna fick hela stället att dofta hyacint. O så var det då kunden som ville ha ett tänt stearinljus i häcken medan vi sjöng julsånger. Det finns alla sorter...
Laddar...