Utlämningen av mig själv sista delen

Inlägg #1: Postat: 2004-03-24 18:33:00
Sunny
Jag har upplevt på mycket nära håll hur det är att lägga av med heroin efter många år:Skrämmande! Eftersom jag är alkolist har jag varit mycket försiktig med droger: jag vet hur lät man kan fastna.När jag hade många runt mig som tog droger hade jag redan barnfick den sista vid 25 så det var lätt att inte börja. Jag beundrar alla som klarat sig ur på egen hand!!
Inlägg #2: Postat: 2004-03-24 18:54:00
Rolf Nilsson
Hej Sunny och tack för dina ord. Jag har aldrig frågat dom och farsan gick bort -87 så honom kan jag bara sörja i fortsättningen. Morsan har jag inte pratat med på 14 år. Det känns som det kvittar nu, men det blir nog bättre när det mesta faller på plats. Mvh
Inlägg #3: Postat: 2004-03-24 18:57:00
Rolf Nilsson
Men jag har alltid hjälpt till att hålla mig borta från dom under mina aktiva år, antagligen av skam eller något annat. Så egentligen ligger det hos mig de har aldrig haft chansen efter det jag bestämt mig för att jag aldrig skulle lita på någon mer. Kram
Inlägg #4: Postat: 2004-03-24 18:59:00
Rolf Nilsson
Jag har helt glömt att fråga hur det är med dig Sunny. Hoppas allt är bra med dig. Kram
Inlägg #5: Postat: 2004-03-25 09:09:00
Sunny
Med mig är det bra. Jag tänker bara på allt man skulle göra ifall någonting gick snett för sina vuxna barn. När en av ungarnas kompisar avgiftade sig efter åren med heroin satt jag bokstavligen ja på honom i flera månader samtidigt som vi fick gömma alla kläder o alla telefoner. Det krävdes dock medverkan av familjen när jag sov. Han var bra. han klarade sig. Men risken för återfall finns ju hela tiden. kram S
Inlägg #6: Postat: 2004-03-25 09:17:00
Rolf Nilsson
Ja, ett återfall kan komma lika fort som klockan byter sekund. Men som jag ser det idag så blir det lättare för var dag som går när det gäller droger. Men det kan ju bero på att jag haft en himla tur när det gäller hjälpen efter den dagen jag bestämde mig för att lägga av. Kram
Laddar...