Min apparat

Inlägg #1: Postat: 2004-03-03 19:11:00
Isabella M
Tack, Ingrid! Det hela var en smula kryptiskt och svårbemött:
Inlägg #2: Postat: 2004-03-03 20:48:00
Ingrid...
Jag har fått på rävpälsen för en positiv kommentar till Ludde Lindström på "media", så i fortsättningen kommer jag enbart att klicka sjärnor ... Om du följer Sofias exempel och skaffar egen hemsa så vill jag väldigt gärna besöka den och få chans att kommentera fritt ur hjärtat ...
Inlägg #3: Postat: 2004-03-03 21:04:00
Isabella M
Har förstått att positiva kommentarer i somligas ögonhar en ovälkommen och nästan frätande effekt. I dagens klimat känns det nästan förbjudet att vara uppmuntrande och välvilligt inställd till en medmänniska, en utveckling som jag betraktar som bisarr, ogästvänlig och direkt inhuman. Och så undrar folk varför världen ser ut som den gör och varför våra barn blir som de blir?
Inlägg #4: Postat: 2004-03-03 21:08:00
forts.
Har fått känslan av att det finns dom som tolkar det som en personlig förolämpning, om någon annan tilldrar sig en gnutta uppmärksamhet som till råga på allt renderar i beröm och uppskattning. Sådana personer anser jag har problem med självkänslan och klarsynen. Oförmågan att skilja sak från person har stora och klumpiga framfötter. Tyvärr.
Inlägg #5: Postat: 2004-03-03 21:11:00
forts.
"Men det är väl till för att bara skita i?", sa gubben som fick pottan i julklapp.:
Visst ska jag rapportera, om jag råkar skaffa en hemsida. Då får kommentarerna gå i fri skytteltrafik däremellan.:
Inlägg #6: Postat: 2004-03-03 21:35:00
Ingrid ...
Du förstår; Jag gjorde precis som gubben sa, till att börja med, och det var väl det som fick elden att flamma upp och dra publiken till sej ... Men det där med skytteltrafik - det tummar vi på! ;o
Laddar...