Pappa Pedofil

Inlägg #1: Postat: 2004-02-29 21:41:00
Sunny
Jag har lagt ut en debattartikel om detta. Du borde skämmas över att trakassera oss få som faktiskt orkar o vågar berätta om det som är så många unga flickors vardag. Eller är du själv pedofil o känner dig hotad? Jag har arbetat med detta så länge nu att jag är härdad men hade det varit t.ex min lillasyster som efter alla år vågat bryta tystnaden hade hon blivit helt knäckt av sådana som du.
Inlägg #2: Postat: 2004-02-29 21:47:00
Sunny
Vi hade en ung flicka här på Sourze som berättade om en gängvåldtäckt: hon var anonym av rädsla för sådana som dig! Veckortidningar läser jag inte men jag tror att de som skriver där gör det för pengar: ett levebröd?
Då använder de nog alla snaskiga detaljer. De som jag får majlfrågor om?
Min dagbok är helt autentisk utom att jag hoppar över onödiga detaljer o byter ut alla namn utom på mig själv.Hoppas att dina barn aldrig blir drabbade.
Inlägg #3: Postat: 2004-02-29 21:49:00
Johannes Jakobsson
Bra att du inte tar åt dig. Undermåligt uppfostrade jultomtar finns det tyvärr gott om.. Det är modigt av dig att lägga ut dessa texter.
Inlägg #4: Postat: 2004-02-29 21:51:00
Johannes Jakobsson
Och Gitta Sereny är grymt duktig
Inlägg #5: Postat: 2004-02-29 22:01:00
Sunny
Ja hon har verkligen klivit ner i avgrunden i sin jakt på ondskan: Hur den är beskaffad. Jag har träffat henne en gång här i Stockholm.Hon föreläste om boken om barn som dödar: gissa om jag kände mig både stolt o ödmjuk!
Inlägg #6: Postat: 2004-02-29 22:03:00
Sunny
Men modig: jag vet inte längre. Det värsta som kan hända mig har hänt: efter min dotters död var jag totalt orädd under en massa år. Nu har jag en familj igen o då blir man fegare.
Laddar...