Äckligt Billy - du gick över gränsen

Inlägg #1: Postat: 2004-02-02 16:05:00
moraliskt överlägsen
men varför letar du inte upp hellberg och slår ihjäl honom då?
Inlägg #2: Postat: 2004-02-02 18:03:00
Lena
Bra susan, du har helt rätt! Reimarker är dig helt och hållet moraliskt underlägsen!
Inlägg #3: Postat: 2004-02-02 21:48:00
fr€dd€
Susan; vaddå värna om en pedofils rätt!!? vad fan har du fått det ifrån!?
Det är väl ingen som värnar om någons djävla rätt! Vad det handlar om är att lämna ut en annan människas dom - kränker denna persons integritet via en artikel till offentligt läsande; jag hade skrivit exakt samma sak oavsett vem som hade skrivit artikeln, oavsett vad personen hade fått för dom!!
Inlägg #4: Postat: 2004-02-02 21:55:00
fr€dd€
jag sviktar inte en millimeter i detta, det är principfrågan som är den viktigaste;vi har ingen princip att delge domar över media med namn och bild för att " upplysa " allmänheten om fortsatt brott.
Inlägg #5: Postat: 2004-02-02 21:57:00
fr€dd€
vad du gör är att blanda ihop en massa affektioner om hur du skulle vilja ha det - och sen diskutera moralisk överlägsenhet! Vad vet du om moralisk överlägsenhet!? Har du moralisk överlägsenhet? Varför skulle jag ha moralisk överlägsenhet? För att jag ser fel i att hänga ut folk i en mediadomstol!?
Inlägg #6: Postat: 2004-02-02 22:02:00
fr€dd€
Trodde du verkligen att folk köper detta 100, är du så korkad!?
Trodde du verkligen att gemene man i sverige anser att det är moraliskt rätt att skriva om vem som helst om vad som helst till offentlig publik - i avseende att misskreditera genom domstolssanningar? är du så korkad?
Inlägg #7: Postat: 2004-02-02 22:06:00
fr€dd€
du är varken påläst eller situerad i sammanhanget, ingen juridisk resonans, ingenting som ger dig rätten att diskutera moralisk överlägsenhet med mig eftersom detta inte handlar om moral.Moralen i sammanhanget försvann i samband med publiceringen av BB artikel,
Inlägg #8: Postat: 2004-02-02 22:19:00
fr€dd€
men snälla du! varsågod att publicera dina moraliska ideer här på sourze, jag tror många skulle hålla med dig, det kostar bara en hundring, jag pröjjsar gärna! Ta gärna upp det här med fristad för kriminella, absurdumtesen och alla dessa fantastiska stöd som förövarna får. Jag tror det skulle göra susen..
Inlägg #9: Postat: 2004-02-06 02:19:00
hehe
Gud va du e tjatig Fredde!
Laddar...