Feministiskt självförsvar behövs

Inlägg #1: Postat: 2003-12-17 15:41:00
inger stark
Kommentar till Thomas: feministiskt självförsvar handlar om det som jag skriver i min artikel, det du menar handlar väl om mobbing. Självklart ska alla skolor ha handlingsplaner mot mobbing, ingen ska behöva ta emot hugg och slag. Men min artikel handlar om sexuella trakasserier och våld.
Inlägg #2: Postat: 2003-12-17 15:45:00
Thomas L. Aabo
Hur skiljer sig det "våld" du nämner ovan från det våld som är en del av mobbingen?
Inlägg #3: Postat: 2003-12-17 16:15:00
JoeHill
Det Inger Stark menar är att åtgärder sexuella trakasserier skall prioriteras högre än åtgärder mot mobbing. M.a.o flickor och deras problem skall ha högsta prioritet i framtidens "jämstallda" skola.
Inlägg #4: Postat: 2003-12-17 17:22:00
Farbror Blå
Idér som dina Inger Stark kommer från "genusvetenskapen". Den lär att män är ondskans upphov. Att män per definition är defekta. Varför skriver du inte rakt upp och ner att det är dessa åsikter du strider för under täckmantel av "feminism"?
Inlägg #5: Postat: 2003-12-17 20:45:00
Viktor
Starkt gjort Inger Stark, jag menar att du svarar på TLA:s kommentar. Andra politiker brukar inte göra det. Inte jag heller om jag var politiker. Kommentarerna är under all kritik har du väl märkt så jag tror att det blev din första och sista. Någon som skrev: ”Var och en måste ju förstå att Stark är en antiintellektuell galning”. Men så där skriver bombhögern!
Inlägg #6: Postat: 2003-12-17 20:57:00
Viktor
Förlåt TLA. Du kanske missförstår min kommentar, det brukar du göra, men jag vill klargöra, jag hänsyftar inte på din kommentar, den är inte under all kritik den här gången.
Laddar...