|
Inlägg #1: Postat: 2003-12-10 15:37:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Mesvänstern måste väl snarare vara de som inte vågar stå för sina åsikter. De som demonstrerar etc med rånluvor över huvudet.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-12-11 05:49:00
|
|
Erik Lindgren |
Varför står man inte för sina åsikter bara för att du inte kan se hur personen ser ut?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-12-11 09:02:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Nej det gör man inte. Det är samma sak som anonyma insändare, då står man heller inte för sina åsikter.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-12-11 09:04:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Därför att man inte kan debattera med en anonym person och dessutom kan man inte ställa maskerade till svars för sina gärningar.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-12-14 10:19:00
|
|
Erik Lindgren |
Man kan inte debattera med en anonym? Va? Hur vet du att jag är Erik Lindgren som skrivit här en gång i tiden? Varför kan inte jag bara ha snott hans namn? Du har aldrig fört debatt med en människa som använt nick här? "Mike", t ex., vad vet vi om vad han heter på riktigt, jag skulle vilja påstå att han är ganska anonym, för att ta ett exempel.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-12-14 10:24:00
|
|
Erik Lindgren |
Och att man inte kan ställa maskerade till svars för sina tidigare gärningar gör direkt att de inte står för sin åsikt? Varför inte? Jag tycker att man i allra högsta grad står för en åsikt om man är maskerad, men du kan inte se vem som står för åsikten. Men varför det är relevant att kunna se vem som står för åsikten kan jag inte förstå? Är det något perverst kontrollbehov?
|
| |