Daniel Ekman, en farlig amatörskribent

Inlägg #1: Postat: 2003-10-15 15:01:00
Anna Jurist
Titta en gång till på ditt eget inlägg och tonen därav! Kastar du inte sten i glashuset?
Inlägg #2: Postat: 2003-10-15 15:08:00
Yanni Inte Jurist
Det heter att man kastar sten i glashus. Men det gör Carl P inte alls. Vem har utsett dig till BB:s försvarare tro. Du själv? Hoppas han är tacksam...
Inlägg #3: Postat: 2003-10-15 15:16:00
Per W inte heller jurist
Jag tror inte Anna alls är jurist, med tanke på "hennes" språkbehandling.
Är Anna som är den enda som av någon anledning måste ange sitt yrke kanske Billy i en annan skepnad??
Inlägg #4: Postat: 2003-10-15 16:30:00
Billy BUtt
Nu är ni verkligen ute och cycklar.Jag STÅR för vad jag skriver och säger och ÄR INTE RÄDD att skriva under eget namn. Vad andra skriver kan jag däremot inte påverka - även om någon råker använda mitt namn - vilket faktiskt har inträffat här på Sourze mer än en gång! Och jag är en alldeles för stark och bestämd person för att skriva under annat namn än mitt eget. Att ni ens tänker tanken att jag skulle skriva under annat namn är patetisk och visar vilken låg nivå debatten har hamnat på.
Inlägg #5: Postat: 2003-10-15 21:22:00
Katta Socionom
Jag det är inte kul att bli anklagad för det, men ta rådet från Sourze... Ligg lågt ett tag så lugnar det ner sig ;
Inlägg #6: Postat: 2003-10-17 14:44:00
Carl P
Svar Anna Jurist: varför kastar jag sten om jag påpekar att Billy kanske borde tänka lite på hur han lägger fram saker? Huruvida det är rätt eller fel att han ska behöva göra det, det är en annan fråga. Men han behöver onekligen fundera på varför de, enligt honom, omotiverade kommentarera haglar så fort han skriver något.
Laddar...