|
Inlägg #1: Postat: 2003-10-01 08:24:00
|
|
q |
Så bra då. Om kvinnor är så jävla dumma i huvudet att de inte kan förstå att falsk tillvitelse är ett allvarligt brott, då börjar jag undra om inte kvinnor förtjänar detta.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-10-01 11:35:00
|
|
Billy Butt |
Till Tessan : Jag håller med dig - och det skriver jag i artikeln, men för femtionde gången vill jag säga att mina artiklar handlar om MÄNNEN. Andra får GÄRNA skriva om kvinnorna. Jag skriver ALLTID att det finns en annan sida av myntet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-10-02 09:47:00
|
|
Tessan |
Billt!Visst finns det alltid två sidor av myntet och jag tycker verkligen att det är beklagligt att en del kvinnor använder sej av lögn för att manipulera och förnedra någon. Det jag menar är att mörkertalet för verkliga våldtäkterutan anmälningar är så mycket större och ett större problem.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-10-02 09:50:00
|
|
Tessan |
Men jag förstår att bli oskyldigt anklagad för något, vad det än gäller, så är det fruktansvärt.
Till q: Hur kan människorkvinnor förtjäna att råka ut för ett våldsbrott? Alltså, du bör ju tänka över din kvinnosyn-vad har gjort dej så hatisk till kvinnor?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-10-02 11:18:00
|
|
Billy BUtt |
Till Tessan svar3 Ja-ja-ja Tessan. Du har helt rätt MEN problemet med kvinnorna som inte får upprättelse är EN ANNAN DEBATT. Min debatt handlar om MÄNNEN. Om man debattera bilar betyder inte att flygplan inte existerar, men flygplan kanske inte passar in i bil-debatten. Fattar du?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-10-02 11:20:00
|
|
Billy Butt |
Tessan forts - Och flygplan kanske är ett större problem i behov av debatt MEN NÄR någon debatterar bilarna ska man banne mej hålla sig till bildebatten. Nu har jag förklarat detta på dagisnivå!!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-10-02 16:29:00
|
|
Katta |
Resten av samhället strävar efter att ha en helhetssyn då det debatteras... jag kan tänka mig att om man debatterar våldtäkt så passar det både in att pratta förövare och offer, det hör liksom ihop.
|
| |