|
Inlägg #1: Postat: 2003-09-23 20:59:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Viktig sanning. Och viktig kommentar. Men nog fan blir man ledsen när man tänker på saken. Varför kommer mänskligheten ingen vart?!? suck
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-09-23 21:55:00
|
|
Magdalena |
Instämmer med Magnus.. Men jag antar att det gick bra för din kille i alla fall Sunny? Även om han ansågs vara "skum" i skolan...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-09-24 09:54:00
|
|
Anna Li |
Innerst inne tror jag benhårt på att inte anpassa sig! Till vad man tror är mer strömlinjeformat och därför mindre "farligt" för barnen. Med ett tryggt stöd hemifrån kommer barnen alltid att hitta sin egen väg genom livet. Och de där som är tuffast och häftigast på högstadiet - ärligt talat på lite längre sikt brukar livet inte bli så kul för dem.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-09-24 16:49:00
|
|
Sunny |
Det vände när han kom upp på högstadiet o tjejerna började titta efter honom. Hande han inte haft tjejtycke så hade han nog blivit nördförklarad.
Bög blev han skälld för på mellanstadiet o det hände att det kom ifrån lärare. Han hade inte bara röda träskor utan långa vackra lockar! I dag är han tunnhårig,väger 90 kg o supermaligt byggd: Inget kvar av det feminina nej.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-09-24 16:49:00
|
|
Sunny |
Det vände när han kom upp på högstadiet o tjejerna började titta efter honom. Hande han inte haft tjejtycke så hade han nog blivit nördförklarad.
Bög blev han skälld för på mellanstadiet o det hände att det kom ifrån lärare. Han hade inte bara röda träskor utan långa vackra lockar! I dag är han tunnhårig,väger 90 kg o supermaligt byggd: Inget kvar av det feminina nej.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-09-24 16:49:00
|
|
Sunny |
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-09-24 16:49:00
|
|
Sunny |
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-09-24 22:15:00
|
|
Sunny |
Nej nu trassalr tekniken med mig igen: vi är aldrig riktigt sams
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-09-30 12:52:00
|
|
Jörgen |
Han kan vara lycklig att han råkade vara den typen som tjejerna tittar efter. Alla har inte sån tur...
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-10-02 23:22:00
|
|
Sunny |
Det är sant o jag var ganska orolig för honom ett tag.
|
| |