|
Inlägg #1: Postat: 2003-09-18 19:53:00
|
|
Björn |
För övrigt ska jag korrigera mig själv lite: jag tycker inte ens det framgår att du och feministerna tycker olika. Om vad i så fall, annat än rent semantiskt?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-09-19 07:51:00
|
|
Sunny |
Där satte du ner fingret på den ömma punkten Björn. Ja var???
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-09-19 18:21:00
|
|
Björn |
Sunny: jag visste inte ens att jag satte fingret på en öm punkt, men det är ju alltid skönt att se att det är fler än jag som undrar.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-09-22 16:34:00
|
|
Beckisbarnet |
Men Billy, jag tror väl inte att svenska kvinnor ändå satt i system att ödelägga karlars liv med hjälp av att hitta på att dom blivit våldtagna.
Exemplert med hockeyspelarna visar såklart att just det var be´klagligt, menb det finns ju andra som blir felaktigt anklagade för andra brott också. Snarare så har väl polisen visat att dom sköter sitt jobb, alltså reder ut brott. Och brottet blev som sagt utrett. Jag tror att Du överdriver min käre Billy!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-09-22 16:38:00
|
|
Billy Butt |
Till Beckisbarnet Svar 4 Om du visste hur polisen verkligen förfar i sina brottsutredningar skulle du få PANIK och dina ögon skulle öppnas för det dåliga rättssäkerhet vi har i det här landet. Du får forska lite mer min vän.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-09-27 02:58:00
|
|
Alvunger |
Jag tror att en hel del människor redan har PANIK över detta faktum. En del av dem brukar vi beteckna som "mörkertal". Och de flesta av dem hamnar faktiskt inom våldtäkt och misshandel, och ja, de flesta mot/på kvinnor. PANIK har vi allihop. Man blir fan mörkrädd ibland över hur kvinnor bemöts av polisen.
|
| |