Aldrig en Aftonbladet

Inlägg #1: Postat: 2003-09-15 14:02:00
KYREUS
För mycket och för litet skämmer allt, säger talesättet. Du kallar socialdemokraterna för - fascistpartiet. Det var nog lite väl mycket bitterhet, bästa Anders. Själv är jag mycket kritisk till mycket ang s, Anders. Men fascistpartiet - öh, va!!
Inlägg #2: Postat: 2003-09-15 21:34:00
Anna Li
"hon har aldrig gjort ngnting för mig..." Nej men hon kanske har gjort en hel del för en massa andra människor. Vad har du för övrigt gjort för andra människor?? Men för alldel, sitt kvar på rumpan och kräv att andra ska göra för dig det du aldrig kommer att göra för dem.
Inlägg #3: Postat: 2003-09-15 22:15:00
Björn
Mycket kan sägas om socialdemokraterna, men är det verkligen Benito Mussolinis idéer som är vägledande för Göran Persson & co?
Inlägg #4: Postat: 2003-09-16 12:11:00
Jan E
Tveksamt om man ö h t ska kommentera den vulgäre Ahnberg - som dessutom har ett mycket dåligt språk. Men OK, för den här gången. Vilket fint land Sverige nu kommer att bli. Den nationella självtillräckligheten har segrat. Folket stänger sig inne och klarar sig självt - vi kanske t o m kan börja med självhushållning. Vi satsar rejäla resurser på den offentliga sektorn och höjer därför skatterna. Ingen jävel söder om Öresund har med oss att göra och vi skiter i dem. Jippi!
Inlägg #5: Postat: 2003-09-18 12:34:00
Mikael Svensson
Just det...glömde hur Riksbanken styrs av gräsröttrna. Hur Heikensten & Co. är sinnebilden för det Ahnberg kallar demokrati. En "demokrati" som jag anar 90 av svenska folket skulle skrämmas av...vi skulle nog kalla den, kanske fascistisk?
Inlägg #6: Postat: 2003-10-24 20:27:00
ooh.
angående sörjandet eller icke sörjande av anna lindh måste väl alla rannsaka sig själv och fråga sig själv vad som är viktigast - mänsklighet eller politk?
Laddar...