Pernilla fick mig att kräkas framför småstjärnorna

Inlägg #1: Postat: 2003-08-15 18:01:00
Anna Li
Jag har ju gjort precis samma själv utan att tänka på det. Men du måste ta och ta ett snack med din man. Jag håller just på och skriver ett kapitel i en bok jag försöker få till när jag skämtar lite med sådana män under rubriken : vad är de egentligen rädda för? Fråga din man det. VAd är det som är så farligt?
Inlägg #2: Postat: 2003-08-15 18:34:00
Magdalena
Bra fråga.. Det enda jag vet är att han tycker det är otänkbart att han får en cyckel som är rosa. Han han har föröskt med allt utan resultat. Rosa ska den vara och så är det bara..En egen bok låter spännande. Du sa nåt om det förut. Hur går det? Tror du det blir nåt av det? Kör du humorstilen som i mansgris artikeln tror jag inte det blir svårt att ge ut den iaf...
Inlägg #3: Postat: 2003-08-15 19:01:00
Anna Li
maila mig så kan du få just det avsnittet till din man.....
Inlägg #4: Postat: 2003-08-15 19:53:00
Viktor
En rosa cykel till en kille? Det blir tufft! Kanske lika tufft när jag skulle låta håret växa till axlarna och folk stirrade på mig och kallade mig idiot och kommenterade ”Har du fitta också?” Och när Sven Tumba fördömde alla långhåriga killar, Lennart Hyland sa något liknande … Men sedan fick vi Björn Borg, en långhårig femfaldig Wimbledon-mästare. Efter det var det ingen som frågade ”Har du fitta också?”
Inlägg #5: Postat: 2003-08-15 20:02:00
Viktor
Barn vill ha saker och ting som de tycker om! Men det kan också få groteska uttryck. Min yngsta son undrade varför han inte kan få astma, han ville ha astma eftersom hans bästa kompis hade det!
Inlägg #6: Postat: 2003-08-16 11:00:00
Brynolf
Visst kan det vara jobbigt! I min hemby avrättades 176 människor år 1918. Många var unga kvinnor 15 år och vars enda brott var att de bar manskläder.
Inlägg #7: Postat: 2003-08-17 18:44:00
Björn
Brynolf: vad var det för hemby? Det kan ju inte handla om sverige, då vi inte har avrättat någon sedan 1910, och det var för rånmord.
Inlägg #8: Postat: 2003-08-21 12:34:00
Uno Hansson
Jag är man och 71 år. När jag tänkte köpa en begagnad cykel till mig själv, så föreslog cykelreperatören/handlaren: "Varför inte den här damcykeln. Jag cyklar själv omkring med en damcykel"?

Damcykeln var röd/vit/rosa men jag tyckte det var ett bra förslag, bl.a. därför att den var lättare att stiga på och ur när man inte längre är lika smidig i benen. Dessutom var den betydligt billigare. Några undrande kommentarer har jag inte hört.
Laddar...