Smått & gott eller snarare ont!

Inlägg #1: Postat: 2003-07-26 17:04:00
AC Collin
Dessvärre ligger det något i det han säger. Tyvärr är många kvinnor dåliga bilförare, men jag tror att det har med dåligt självförtroende att göra, att det inte förväntas att de ska köra bra. R.Collin borde skriva om alla unga grabbar som kör som tokar så fort de fixat lappen, om han inte redan gjort det..?
Inlägg #2: Postat: 2003-07-26 17:13:00
Michael Ståhlberg
Jo, han nämnde det "en passent". Unga grabbar är en skräck på vägen. Var själv ytterst krockbenägen före 25. Typiska fartmarodörer: unga män på japanska bågar, och unga
söderförortssnubbar med baseballskeps och en tio år gammal två dörrars BMW som de framför i
120 på 50-väg.
Inlägg #3: Postat: 2003-07-27 09:12:00
Elisabeth
Jag tror att tjejer många gånger har det för stessigt omkring sig,att det hela tiden fattas tid i deras liv.Detta kan åstadkomma att man kanske kör mer obalanserat .
Inlägg #4: Postat: 2003-07-27 11:42:00
AC Collin
Jag vet inte om tjejer är mer stressade än killar. Däremot har vissa svårt att fokusera på det som är viktigast för stunden. Om det är sant att män är mer projektinriktade och kvinnor mer relationstänkande kanske det är en anledning till brister i körfömågan. Usch, bävar för den dagen trafikpolisen ber en blåsa OCH göra ett stress/simultantest ;-
Laddar...