Inlägg #1: Postat: 2003-07-04 15:43:00
|
Maria F forts |
Och för att göra det enkelt. När man tittar på en text och tycker den är bra så kan man gå steget längre och fundera varför den var bra. Kommer man på det så skriver man det, det kanske var något särskilt i texten som man gillade.
Annars så skriver man ju bara att man tyckte det var bra, rätt upp och ner. Kraaaaaaam Maria
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-04 16:25:00
|
Ingrid O Losell |
Tack, Maria! Helst försöker jag säga lite mer än bara "bra text" ... men som jag sagt till dej förut, så fattar jag inte var man ska ta tiden ifrån. Inte hinner då jag läsa alla de texter som borde få en seriös kommentar. Det är nog mitt största krux: Tidsbrist ... Tack för att du tog dej tid att kommentera! Kraaaaam tbax, raring!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-04 18:16:00
|
Ingrid forts... |
... och, som jag berättade i en kom. till Magnus text ang. olika skrivsätt ... jag ritar alltid en bild först - ofta vet jag inte i förväg vart det bär hän - sedan bör ju orden helst matcha bilden. Kan väl avslöja att det är bara privat, inför nära vänner, som jag är totalt sanningsenlig - men det vet jag ju att du som jobbar med teater förstår ... Kraaaaam igen min "englavän" !!
|
|