Ska vi älska?

Inlägg #1: Postat: 2003-06-09 15:45:00
elin
det där kan jag nog inte hålla med om. Jag tyckte exakt som du, innan jag hittade min kärlek, och bara iakttog andras, "ytliga"kärlek. som för den delen finns, det kan jag hålla med dig om
Men det finns äkta kärlek, sådan som håller mer än i ett par veckor, och som inte består av att man håller varandra i hand på stan vid specialla tillfällen. Men den kärleken kanske kommer först lite senare , runt 15-års åldern?
Inlägg #2: Postat: 2003-06-09 20:59:00
Veronica
hm. förstår nog vad du menar men...nej, jag kan inte hålla med. Jag tror att all kärlek delvis handlar om att bli acsepterad, ja. Men jag tror inte det handlar om ålder. Jag tror att det kan finnas lika "falsk" kärlek mellan äldre människor. Åldern är bara något att "skylla" på, att man blir klokare med åren stämmer inte alltid...För mycket betänketid om hur vida känslor är "äkta" eller inte kanske döljer vad människor verkligen känner?
Inlägg #3: Postat: 2003-06-09 22:17:00
stina
jag lovar.. jag var kär..usch- de kan inte göra så ont att mista nån man inte älskar?
Inlägg #4: Postat: 2003-06-15 23:39:00
John
Skitbra gumman .. Lite dyster eller vad man ska kalla den .. men den e bra .. aja ..saknar att snacka med dej .. kram
Inlägg #5: Postat: 2003-07-09 15:30:00
Agnes
Jag vet inte vad du upplevt i dina kärleksrelationer men en sak kan jag garantera dig: inte en enda av dina punkter stämmer in på mitt forna förhållande på tre år...
Inlägg #6: Postat: 2003-09-13 20:55:00
lotta
haha jag mpste bara fråga.. jag chattade med en grabb förut.. å han sa att han varit tillsammans med dej.. och när ni gjorde slut så tänkte han ta livet av sej å satt med en kniv mot sin hals å då fick du han att inte göra det å sen knullade ni! stämmer det? om det gör det så förstår jag din text!
Laddar...