Till Åsa

Inlägg #1: Postat: 2003-05-22 22:15:00
Alf Carlsson
Kan vi skriva texterna till dig först, så att du genom din överlägsna analys kan förhindra utvecklingen av klubben för inbördes beundran? Finns det NÅGON text som du vill rekommendera som fullvärdig, där orden befruktar och lyfter sin läsare till en högre nivå?
Inlägg #2: Postat: 2003-05-23 00:44:00
Mike
1. Nej FN förbjuder tortyr. 2. Min snart utkommande samlings volym: "Mikes bästa Sourze-kommentarer"
Inlägg #3: Postat: 2003-05-23 09:05:00
Alf Carlsson
Du är en mycket trivsam narr som väcker munterhet genom lekfull hantering av språket. Jag ser fram emot dina verbala tigersprång och kommer att tillåta mig bortse från innehållet, som vanligtvis är en katastrof. I gnället över "wannebees" och "inbördes beundran" efterfrågas naturligtvis det egna bidraget.
Inlägg #4: Postat: 2003-05-23 09:11:00
Alf Carlsson
På den korta tid jag varit på Sourze har jag hittills funnit en språkligt konstnärlig linje i Tommys artiklar OCH DINA KOMMENTARER MIKE, även om du ständigt är ute och cyklar, trampar vatten etc. Din politiska naivitet kan understundon kännas belastande, men du har definitivt talang i formuleringarna...
Inlägg #5: Postat: 2003-05-23 15:27:00
Mike
Anledningen till att jag inte själv gett några bidrag är dels att jag besitter en del av den självkritik som många andra tycks sakna, dels tidsbrist, dels att jag föredrar kommentarfältens dynamik. Det är dig väl unnat att "muntras upp" av mina kommentarer och att betrakta mig som en politiskt naiv narr. Jag läser nämligen dina alster från ungefär samma utgångspunkt.
Laddar...