Angående Sourze och betalning

Inlägg #1: Postat: 2003-05-18 01:17:00
Mattias
Håller helt å hållet med dej
Inlägg #2: Postat: 2003-05-18 01:56:00
Alf Carlsson
Helt feltænkt. 50 øre blir den trøskel som den breda publiken snubblar på, hur mycket vi æn tycker att Sorze representerar kvalité, vilket understundum kan diskuteras. Bredden och tillgængligheten ær avgørande om vi inte ska harva i "vår egen førtræfflighet".
Inlägg #3: Postat: 2003-05-18 13:26:00
Fredrik Bäck
Syftet går förlorat: Visst måste en nättidning finansieras, men syftet är så vitt jag förstår att låta alla skriva och läsa. Tror att läsarantalet kommer att krympa drastiskt hos nya läsare. Gamla betalar nog, men inte sådana som vill testa.
Inlägg #4: Postat: 2003-05-18 23:25:00
Åke
De som skriver för uppmärksamheten gör det i regel också i övertygelse om sin egen förträfflighet. Således tror jag att även DE i fortsättningen självklart kommer att betala för att - framför allt - försäkra sig om att kunna fortsätta bjuda "världen" sina oemotståndliga ? alster... hehe. För övrigt tycker jag att det är värt detta tappra försök till medial/interaktiv överlevnad. :
Inlägg #5: Postat: 2003-05-19 11:06:00
Arvid Jurjaks
Jag slutar. Klampade i vredesmod in på Sourze i dag för att offentliggöra min förutsägelse om hela det här ställets undergång. Men min prenumeration hade gått ut. Det stod i en ruta att jag skulle betala 100 riksdaler för att någon som var villig att betala 50 öre skulle kunna läsa den. Sourze slår knut på sig själv. Nu lägger jag bannemej i att av med det här. Tack för tiden som varit.
Laddar...