|
Inlägg #1: Postat: 2003-04-21 10:23:00
|
|
Jone |
Ja, att tycka att det är upp till var och en att välja vad man vill göra med sin kropp och sitt liv, det låter precis som en sexköpare.
Bra skrivet Yohannis, igen.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-04-21 11:17:00
|
|
invandraren |
De män och kvinnor som vill att prostitutionen legaliseras kan låta sina egna döttrar ha ”älskog” med feta, rika näringsidkare. Era döttrars sköten är väl lika uppeggade som skökornas?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-04-21 12:49:00
|
|
Jones |
det handlar inte om att Jag skall låta min/a framtida döttrar göra nånting alls.
Väljor hon/de att sälja sex så är det förmodligen en ganska naturlig reaktion från min sida att ogilla det, men jag vill att de skall ha rätten att göra vad de vill med sin kropp, sitt interlekt och sitt liv, så länge de inte skadar någon annan.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-04-21 14:00:00
|
|
Krillle |
Bara för att man inte gillar allt ens barn kan göra så behöver det inte betyda att man vill att det ska vara olagligt. Jag tror att många svenskar har problem med detta och att det är därför som Sverige är ett sånt jobbigt land.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-04-22 13:09:00
|
|
Dan |
Som sagt, så länge min/mina framtida döttrar är myndiga är de enligt fria att välja sina egna vägar, hur äckliga och felaktiga och skadliga de än må vara. Och varken jag eller nån annan ska ha rätten att neka dem det valet. Men det är väl jobbigt att tänka så när man är född fascist... eller förlåt, sosse.
|
| |