|
Inlägg #1: Postat: 2003-04-06 12:22:00
|
|
Anna |
Heter det inte Tiparol?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-04-06 17:00:00
|
|
Avesta |
lite frusterad va?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-04-06 17:57:00
|
|
ßeer |
Du, om du inte redan har insett det, att puffa gör dig kreativ till en början. Du har flyt, skriver i olika dimensioner, absolut frihet gör att du tafsar runt, berör...många.
Sedan gör du det till en alltför stor vana, puffandet. Hänger dig till navelskådning. Ibland blixtrar du till, men du orkar allt mindre...jag, jag, jag, jag...och långsamt så inser du att du ägnar dig åt självömkan.
jaja, det här skrev jag nog mest till mig själv.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-04-06 18:13:00
|
|
Anna Li |
Ärligt talat så blir jag trött när jag läser din jämförelse om att sitta och redigera lite texter och få hög lön och att knega i kylan. Om det är så himla enkelt och lättförtjänta stålar, att inte du tar och utbildar dig så att du kan få ett sån´t jobb då? Hela ditt stycke om sourze visar dessutom att du inte har en aning om hur ett företag drivs. Blurk för korkad arbetarromantik!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-04-06 18:51:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Psykofarmaca Ahnberg har talat!
Knepigt med Sourze faktiskt exakt vad som vore bäst för dem att utveckla tjänsten samtidigt nå lönsamhet.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-04-06 21:43:00
|
|
Pust |
Du har en patetisk självbild.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-04-07 22:40:00
|
|
Ann-Katrin Israelsson |
Hej, du har en poäng och hej, folk, hur kommenterar de? Konstruktiv kritik, ha ha!? Du har en poäng. Och du har något.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-04-09 13:36:00
|
|
Markus Hankins |
Nej, kvalitén på den här siten sjunker i rask takt, både redaktionens och skribenternas alster blir alltmer urvattnade.
Faktiskt sant en del av det du säger för en gångs skull.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-04-10 12:42:00
|
|
stig gustin |
Ett fel med Sourze är att man aldrig gjort några riktiga läsarundersökningar och därför vet vi inte vilka som läser Sourze.
Ett annat fel är att det är svårt att få igång debatter i verkliga politiska ämnen, de artiklar som tar upp sådana försvinner för fort och debatter hinner inte komma igång. Jmf min artikel "Sanera demokratin genom att nyval " som säkert skulle ha fått full fart nu inför riksdagsdebatten om alla vallöften i budgetpropositionen. Nu vet ingen att den finns.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-04-10 20:43:00
|
|
Palladium |
Anledningen att det går bra för små tryckta tidningar är väl för att de får en massa kulturbidrag? Jag tror de håller på att tjafsa om att ge sådana till webbtidningar också. Annars är det väl bara att slänga upp några maffiga banners.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2003-04-26 01:05:00
|
|
Angelica |
Håller med dig och inte........
Har inte skrivit på ett tag.....
Sourze Skit men oxo Bra.
Man tappar lite sug......
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2003-04-26 19:15:00
|
|
Mikael Larsson |
Det är sällan jag blir varm i kroppen av att läsa insändare men den här fick mig att mysa lite med ett litet leende på läpparna.
Stå på dig.
Tack!!!
|
| |