Feminismen - en hälsorisk för män

Inlägg #1: Postat: 2003-03-10 17:23:00
Marcus P
Det är nog bäst så - inte minst som det här nog är bland det sämsta jag läst i ämnet.
Inlägg #2: Postat: 2003-03-10 17:37:00
Elin
Ang. punkt 2 så är det väl inte så konstigt att något som man tror är effekten en social konstruktion borde rekonstrueras av samhället? Dessutom tror jag du förlorar i trovärdighet när du tar dig friheten att definiera en ism som syftar till att upphäva kvinnoförtryck så otroligt ignorant
Inlägg #3: Postat: 2003-03-10 18:37:00
Michael Ståhlberg
Hi-hi. Tack kamrater synnerligen
välvalt epitet!. Och hur tråkigt
tror ni jag tycker att det är att
väcka sådana reaktioner. Jag skrattar hela vägen till köket.
En fråga: var nån av er ordningsmannen i klassen? Ordförande i elevrådet?
Inlägg #4: Postat: 2003-03-10 20:33:00
Jo
Vad sägs om att klippa dig och skaffa ett jobb, din jävla dagdrivare! För mycket tid över skitartiklar från ditt håll pinsamt. Gör lite nytta istället!
Inlägg #5: Postat: 2003-03-14 15:35:00
pUs
Marcus P; Det är ganska enkelt att föra "diskussion" kring artiklar på det sätt du nyss gjorde - så enkelt att vilken idiot som helst som bara är skrivkunnig klarar av det. Men du kanske inte har högre ambitioner än så numera, vad vet jag.
Inlägg #6: Postat: 2003-03-14 15:36:00
pUs
Jag tycker inte heller att det var en särskilt välskriven artikel, varken i form eller sak. Men det fanns ett par mkt viktiga poänger i den.
Inlägg #7: Postat: 2003-03-14 15:39:00
pUs
Helt ärligt, så tror jag att en artikel på samma ganska låga nivå, men med dom vanliga tröttsamma floskeldängorna om feminismens enda rätta väg, knappast hade bekymrat Hr.P med anhang. Jag kan givetvis ha fel, men för mig är inte det viktigaste vad folk kallar sig - utan vad dom har att säga. Jag tycker mig dock se en motsatt trend ute i samhället.... tråkigt.
Laddar...