|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-25 10:47:00
|
|
Christer H |
Varför är det vidrigt att bli stött på av bögar? Är det också vidrigt när fula brudar stöter? Eller snygga rika fotomodeller?? Eller är det för att bastun som sexuell scen är tabubelagd? Det vore kul att få höra dina svar, Erik. Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-26 17:54:00
|
|
Erik Lindgren |
Varför det är vidrigt är helt enkelt för att man som bögrädd heterosexuell rynkar väldigt mycket på näsan om man utsätts för en upenbar raggning. Det är en ryggmärgsreflex hos mig som helt enkelt bottnar sig att jag inte känner någonsomhelst sexuell dragning till män. Det är inte på långa vägar samma sak om en ful tjej stöter och snygga rika fotomodeller skulle jag aldrig kunna ta seriöst överhuvudtaget.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-26 17:57:00
|
|
Erik Lindgren |
Jag knullar gärna i en bastu, men helst inte ändtarm och framförallt INTE män, djur, växter, äppelpajer eller annat mysko. Kalla mig enkelspårig, men helt vanlig kvinna räcker bra för mig.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-26 18:35:00
|
|
Christer H |
Svettigt är det att knulla i bastur, men trevligt. Nu vad det kanske inte dessa svar jag väntat mig, utan mer en analys av varför du är bögrädd. Och om det är värre i en bastu när ni är nakna? Är det tex. en försvårande omständighet om killen har stånd? Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-27 23:24:00
|
|
Erik Lindgren |
Varför jag är bögrädd? Så bögrädd är jag inte, men det är ju självklart besvärande att utsättas för det som hände Yohannis. Vad jag är rädd för är väl kanske inte bögarna i sig, utan mer att bli spräckt i arslet av en, som stångat på i tron att jag delar hans läggning. Det enda som äcklar mig i frågan är själva bögsexet. Därmed är det väl lite jobbigt om en bög skulle sitta och glo på mig med ett begynnande stånd under handduken, såvida han inte kan slappna av och tänka på nåt annat.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-28 10:44:00
|
|
Christer H |
Det vore väl konstigt om inte en eller annan bög skulle få ryckningar i dolmen av en sån snygging som du? Detta drabbar en hel del killar när vi erbjuds sambastu. Bla. av denna anledning undviker många tjejer denna "risk". Av samma anledning tycker Yohannis mfl. att det är obehagligt att duscha med bögar. Det kan jag förstå. Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-28 19:51:00
|
|
Erik Lindgren |
Jag - snygging? har du fel på ögonen?...eller nej, du kanske är en sån där...ARRRGGHHHH HJÄLP! en BÖG!
|
| |