|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-21 15:18:00
|
|
AC Collin |
Precis, sen är det väl inte helt omöjligt att andra får ta hand om en när verkligheten kommer ikapp och man inser vad som hänt.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-21 17:42:00
|
|
Fredrik R |
jepp, men idetta fallet var det jag som fick ta hand om både den påkördelivräddning, chockade busschaufören, fixa allt med ambulansen, polisen, och informerade bussbolaget, men ingen frågade mig efter hur jag mådde, men skit samma, jag e van att städa upp;
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-21 18:16:00
|
|
Fredrik R |
Själens boning med Gary sukav e också bra, kanonläsning, många intressanta perspektiv i ämnet lära känna sig själv i situationer odyl
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-23 15:05:00
|
|
Fredde |
Själv har jag varit med om tre bilolyckor, bilen fick sladd i på 70 väg i skarp kurva,studsade över diket, slog runt på taket och slog runt ett tiotal meter, allt i ca 70 km u timmen, min tanke var bara" stay cool" läppen fick ett litet märke efter backspegeln.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-23 15:09:00
|
|
fredde |
i militären åkte jag motorcykel, satt bakom föraren, låg i ca 170 km tim,
japp det var fort! bågen började plötsligt vobbla och hela bågen skakade, vi gled på nån sekund ut mot slutet på väggrenen intill diket, och bägge kastar sig instiktivt ner med hela sin vikt mot andra hållet, alltså höger, han hann inte sänka farten, och det var en hårsmån från en djävla vupa, kanske bara ett par sekunder, jag tänkte" stay cool"
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-23 15:13:00
|
|
fredde |
kom körandes i stan 50 km i timmmen, rakt över korsning, vänsterfil-står buss och väntar på motsatt trafik, skall väja vänster, så jag ser inget från vänster sida, nån meter innanför vägkorsning dyker det upp en cyklist just från bussens front, jag har ca 4-5 meter att stanna i 50 km i timmen, cyklisten körde alltså mot rött.,jag stannade en volvo 850, från 50 km i timmen till noll kilometer på 4-5 meters avstånd,när jag såg han först, tänkte jag bara,"stay cool
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-23 15:16:00
|
|
fredde |
det räddade hans kropp, kanske hans liv faktiskt, vem vet.det skedde åxå i nån sorts ultrarapid upplvelse, vid alla ovanstående situationer är det som att att förlängs i tidsperspektiv, och en sek blir minuter,skumt va!
Stay cool!!;
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-02-23 15:22:00
|
|
AC Collin |
Ja, man registrerar varenda detalj och får en märklig metallsmak i munnen. Se det som att du har någon livsuppgift som du ska hinna med innan du kilar vidare. Sankte Per suckade väl och sa "Nej, inte han nu igen! Det är inte dags ännu...Stay coooool" ;-
|
| |