|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-19 15:51:00
|
|
SHQ |
Om du åker till Bagdad kommer du inte att bli mördad Ramona och du är inte hatisk. I vart fall anser jag det. Däremot blir man hatisk om man fastnar i ilskan. Något jag utelämnade i artikeln..
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-19 15:59:00
|
|
SHQ fort |
något jag utelämnade var att det finns å nu är jag allvarlig och inte sarkastisk rätt bra metoder för att bearbeta ilska med skrivterapi.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-19 17:07:00
|
|
viktor |
Svar till Ramona Danlén. Den delen av världen som du inte älskar är mest araber och kommunister. Bägge dessa upplever du som hot mot staten Israel. Den delen som du älskar är en femtedel av människorna på jorden, människorna som konsumerar fyra femtedelar av världens tillgångar och som ger det största biståndet till ett enskilt land, Israel. Du älskar en femtedel och jag älskar fyra femtedelar av mänskligheten.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-19 17:23:00
|
|
Röde Pavel |
Amerikanarna är rädda, judarna är rädda! Varför? Ju, terroristerna ska utplåna det amerikanska folket, och terroristerna ska utplåna det judiska folket. - Det handlar inte om folk det handlar om imperialistiska staten USA som styr diktatoriskt i världen och det handlar om Sionistiska staten Israel som är rasistisk. Man blir naturligtvist rädd om man stödjer dessa statsbildningar. Så med Ramona Danlén.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-20 14:58:00
|
|
Ramona Danlen |
Jag förstår inte att man hänger upp sig på ett folkslag! Jag tycker inte alls om alla människor oavsett om de är judar eller ej! Det är hur du är som räknas inte vad du är! Det trodde jag var glasklart för de med någorlunda hyfsad utbildning!
|
| |