Alla ni som demonstrerar för Saddam

Inlägg #1: Postat: 2003-02-17 14:21:00
Samuel Sirén, svar till Ayo
Varför tror du att jag vill "mörda en halv miljon eller fler araber"? Är det för att jag förespråkar krig för att avväpna Saddam? Tycker du alltså också att de som förespråkade att USA giock i krig för att stoppa Hitler i första hand var ute efter att "mörda miljoner tyskar"?
Inlägg #2: Postat: 2003-02-17 15:40:00
flemens
Ayo använder bara din argumentationsteknik för att du ska få möjlighet att se det orimliga i den.
Inlägg #3: Postat: 2003-02-17 19:47:00
Samuel Sirén, svar på svar 2
Seså, läs min artikel igen. De trattar och pajasar som står i massdemonstrationer och orerar om "fred" skiter i själva verket fullkomligt i freden. De hatar däremot USA och hejar därför reflexmässigt på USAs fiender, och ställer sig därför om än implicit lyckligt bakom Saddams krav på att få ha sina atombomber och sina mjältbrandsbakterier i fred.
Inlägg #4: Postat: 2003-02-18 14:27:00
flemens
mmm...om reflexmässighet: It takes one to know one. Ditt blinda, robotaktiga och ogenomtänkta upprepande av Bushs doktrin om att "antingen är man för oss eller så är man emot oss" tyder ju på att du vet vad du pratar om.
Inlägg #5: Postat: 2003-02-19 00:27:00
dani
det är du, samuel, som är pajas och inte all de människor som visade sin medkänsla för det irakiska folket!! men det är klart, några tusen irakier kan vi väl offra för att säkra våra intressen här i väst.
Inlägg #6: Postat: 2003-02-19 16:49:00
Samuel Sirén, svar på svar 5
Varför har de då aldrig tidigare visat sin "medkänsla"? Varför har de inte demonstrerat tidigare, under de 20 åren av Saddams terrorvälde? Därför, min vän, att dessa pajasar och svin SKITER i Iraks folk.
Inlägg #7: Postat: 2003-02-20 12:58:00
David
Du Samuel måste vara jävligt puckad. Vi demonstrerade mot att USA ville starta krig mot Irak. Jag gillar inte att USAs rika ska bestämma i hela välden. Om de startar krig nu, bara för att de inte gillar Saddam, så finns en stor risk att de anfaller ett annat land senare. De finns risk att det blir världskrig!!
Inlägg #8: Postat: 2003-02-20 12:59:00
David
Du kan vara svin själv om du tror på allt den där Bush säger, han skiter i sin egen befolkning, men nu vill han bli hjälte genom att störta Saddam.
Om du verkligen tror att Bush bryr sig om Iraks folk måste du vara jävligt dum. Det är såna fascister som du som gör att människor svälter, och att det blir krig.
Krossa fascimen, fram för rättvissa!!!!
Laddar...