|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-17 08:16:00
|
|
Anna |
Djävla åldersfascist. Sånt där tål jag bara inte. Det där är ett typiskt exempel på okonstruktiv kritik endast grundat på dina egna fördomar. Kom med en vettig anledning till varför artikeln var så bristfällig, och kom då inte dragandes med att "äh, du är bara för ung för att fatta!" Då bevisar du bara att du redan bestämt dig i förväg och sedan konstruerar ett argument för att spotta på författaren. Resultatet blir ganska tafatt. Det säger mer om dig och dina fördomar än om artikeln i sig.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-17 13:41:00
|
|
Mike |
Vadå kritik? Jag tycker det var jätteskojigt skrivet, mer sånt. Vi behöver skratta i dessa allvarsamma tider.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-17 18:57:00
|
|
Anna |
I rest my case. Kliv upp ur sandlådan, Mike, eller gå någon annanstans.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-17 19:06:00
|
|
Fredrik Grandin |
Anna har sagt det som behöver sägas, finns inte så mycket mer att tillägga det är svårt att överhuvudtaget komma på något svar på sådana här fånerier. För övrigt så anser jag inte att miljontals döda människor är något "skojjigt", men det är klart, alla är vi olika...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-18 01:19:00
|
|
Mike |
Miljontals döda människor är visst kul! Om hundra år är du död hahaha! Liksom övriga sex miljarder som lever nu, sug på den du. Förlåt, jag kan bara inte hålla mig allvarlig när jag läser vad du skriver.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-18 01:20:00
|
|
Mike |
Anna varför ska jag kliva ur sandlådan nu när jag har så skoj med miniorerna på Sourze? Farbror kan väl få vara med och leka?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-18 08:56:00
|
|
Lasse Thn |
Patetiskt, Mike....
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-02-18 13:55:00
|
|
Mike |
Ja visst är det lite patetiskt med nykläckta studenter som tror att de är fullärda. Men med lite tur kommer de in på universitetet eller i arbetslivet och fattar om några år hur lite de vet. Har själv varit där, även om jag inte tog mig på lika stort allvar som Fredde och Anna.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-02-18 14:01:00
|
|
Mike |
Det som gör Fredrik och Anna så skojiga är deras bombastiska, självgratulerande, tonfall och deras totala brist på självkritik, objektivitet eller seriös analys. Kanske de får sig en funderare när de ser att jag m fl. tycker de är komiska, parodiska, barnsliga etc.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-02-18 18:44:00
|
|
Anna |
Jag skulle vilja säga att det är du som är barnslig i det här sammanhanget Mike. Men vi har ju redan haft den här barnslighetsdebatten förut så jag börjar bli lite trött på dig. Länk: sourze.se
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2003-02-18 22:40:00
|
|
Mike |
Avbryt inte när vuxna pratar, lilla Anna.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2003-02-19 00:26:00
|
|
Fredrik Grandin |
"Ja visst är det lite patetiskt med nykläckta studenter som tror att de är fullärda. Men med lite tur kommer de in på universitetet eller i arbetslivet" - En liten parentes som inte säger så mycket, men du verkar lägga värde vid det, så; Ja, jag har tagit studenten. Jag har studerat vid universitet. Jag har arbetat. Jag arbetar faktiskt precis nu... har dock rast.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2003-02-19 00:27:00
|
|
Fredrik Grandin |
Mike, om du inte slutar med dessa barnsligheter kommer jag helt enkelt att sluta svara. Inser du inte att det inte ger ett förbannat dugg? Och ja, det är du som beter dig barnsligt, inte jag. Du säger att du är vuxen, men jag börjar fundera... Hur gammal är du? Ett ärligt svar önskas.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2003-02-19 13:49:00
|
|
Mike |
Vem har bett dig svara?
|
| |