Har du respekt?

Inlägg #1: Postat: 2003-02-08 18:30:00
Christer H
På vilket sätt är det bättre att "dissa" dekonstuktivt, under eget namn?? Jag skulle snarare ta det värre... Hur kan vi fö. veta vilka namn som är äkta? Mvh CH
Inlägg #2: Postat: 2003-02-08 18:34:00
Christer H
"dekonstruktivt" syftar givetvis inte på nån språkfilosofisk analysmetod, utan var bara ett försök att förkorta din mening... CH
Inlägg #3: Postat: 2003-02-08 19:02:00
mikael v
du glömde ett r när du förkortade första gången. tror även du missuppfattat min kommentar, skriver jag där att det skulle vara bättre att "dissa" "destuktivt"?
Inlägg #4: Postat: 2003-02-08 19:04:00
mikael v
"dekonstuktivt"? ska det vara. jag bjuder på den Christer H
Inlägg #5: Postat: 2003-02-08 21:42:00
Christer H
Om vi skippar felstavningarna, så skriver du om dem som dissar utan att vara konstruktiva "UNDER PSEUDONYM". Att du bryr dig om vad som står i namnfältet tolkar jag som att du föredrar en "dissare" som kallar sig "Daniel Ekman" framför en som skrivit "en riktig svensk". Jag förstår inte skillnaden. Mvh CH
Inlägg #6: Postat: 2003-02-08 22:00:00
mikael v
tjena Christer H. Vet inte om du behöver förstå någon skillnad, men det är trevligt att du försöker. Skillnaden är att jag har större respekt för den som vågar skriva under med sitt namn då han/hon har negativ kritik. Min respekt gentemot denna person blir ännu större om han/hon berättar VAD varför han/hon inte tyckte om. Alias som skriver typ "äckel" eller "skitdåligt" får ingen som helst respekt av mig. Men nu har de i alla fall fått lite uppmärksamhet.
Inlägg #7: Postat: 2003-02-08 22:00:00
mikael v
tjena Christer H. Vet inte om du behöver förstå någon skillnad, men det är trevligt att du försöker. Skillnaden är att jag har större respekt för den som vågar skriva under med sitt namn då han/hon har negativ kritik. Min respekt gentemot denna person blir ännu större om han/hon berättar VAD varför han/hon inte tyckte om. Alias som skriver typ "äckel" eller "skitdåligt" får ingen som helst respekt av mig. Men nu har de i alla fall fått lite uppmärksamhet.
Inlägg #8: Postat: 2003-02-08 22:03:00
mikael v
Å du har en point däruppe. HUR ska man veta att "Daniel Ekman" är Daniel Ekman? Onekligen ett problem. Jag vet inte om du heter Christer H, men om du gör det, och alltid undertecknar dina kommentarer med den signaturen, så får du respekt av mig. du är faktiskt en av de få som "vågar" ge negativ kritik under samma signatur gång på gång.
Inlägg #9: Postat: 2003-02-09 01:39:00
Christer H
Jag undertecknar alla mina kommentarer med Christer H. Leka med identiteter gör jag annorstädes. Jag försöker oxå alltid ha med sakargument, åtminstone när jag är kritisk. Delar fullständigt din syn på argumentlösa personpåhoppare oavsett om de kallar sig xx eller Erik Lindgren. Mvh CH
Laddar...