Inlägg #1: Postat: 2002-12-17 22:52:00
|
jenny |
Jar tror att reklambranschen bedrar sig genom att använda bara en typ av människa på alla bilder.
Isabella är sminkad, fotad i en bra vinkel, retuscherad, det är säkert. Fast att hon skulle vara tvungen att leva ett självplågande liv tror jag inte alls på.
Jag blir dessutom ganska ledsen om du ser på mig och min familj och tänker att vi är underviktiga.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-12-17 23:19:00
|
Liselotte |
Absolut inte, jag är också smal men jag ser inte ut som Isabella. Om man genom att äta gott skulle bli tjock skulle vi nog inte ha så många smala människor. Har du fött tre barn och har de där brösten som Isabella har kan jag bara gratulera. Kroppen blir annorlunda när man fött barn.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-12-19 23:52:00
|
jenny |
Jag har ammat i sammanlagt 6 år och mina bröst liknar inte alls Isabellas och varför vill du gratulera mig om dom skulle göra det. Gratulera mig ändå. Jag har inget behov att se ut som henne. Jag skiter faktiskt i hur hon ser ut.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-12-22 05:47:00
|
Angelica |
Det enda man behöver tänka på är att äta på bestämda tider. Jag gick ner i vikt tack vare det. Man kan bli smal av att leva på godis, bara man äter på bestämda tider, Man behöver alltså inte leva på sallad. Men inte är väl modelltjejerna snygga? Var är formerna?
|
|