Pascalidou & Dixeliusinte sant!

Inlägg #1: Postat: 2002-11-27 13:22:00
JoeHill
Elbehandling/elchocker förekommer fortfarande om patienten efterfrågar det.
Inlägg #2: Postat: 2002-11-27 13:29:00
sten
Jag återgav inte riktigt att Kalle ironiserade över P men jag tycker inte man ska använda antidepressiva medel som livsstilspreparat som nu utan när man är sjuk.P har en poäng om hennes vänner som inte är sjuka går omkrings som zombies
Inlägg #3: Postat: 2002-11-27 13:31:00
sten
Elbehandling,dvs elchocker används mkt frekvent och är ett verksamt medel för att häva depressioner så pass att pat blir tillgänglig för enbart medici
Inlägg #4: Postat: 2002-11-27 13:54:00
Carola
Håller med om att man ska inte äta mediciner om man inte är sjuk. Men på det sätt Pasc. framför sin åsikt är absurd. "I fina, rika Danderyd är tydligen depressioner vanliga. I denna krets är det ingen som förvånas över läkarrecepten." Hon fortsätter med "stackars föräldrar, stackars deras barn. Stackars oss alla." Sen drar hon upp "jag blir deprimerad...".
Inlägg #5: Postat: 2002-11-27 13:55:00
Carola
Hennes ord framstår tyvärr som totalt okänsliga för de som verkligen lider av depressioner. Hon borde isf formulerat sig bättre, får det finns inget värre än att lida av depressioner, som man dessutom inte vet orsaken av. Pasc. känner sig deppig när hon läser tidningen, hm, det gör jag också men det är ingen sjukdomsbild. I mina ögon som haft en depression så kändes artikeln som en spark.
Inlägg #6: Postat: 2002-11-27 14:11:00
sten
Håller med
Laddar...