Är "Porr-Linda" en dålig förebild?

Inlägg #1: Postat: 2002-11-05 10:37:00
Kalle
Eh? Det gör ju alla tjejer...
Inlägg #2: Postat: 2002-11-16 00:08:00
J
Nej, jag är tjej och gillar inte porr. Jag tycker att porr är avtändande och äckligt, känslokallt.Råkade en gång zappa in på en porrfilm måste blivit ngt fel på sändningen i en kanal jag egentligen inte ska ha tillgång till. Jag blev inte kåt, min stora undran var om tjejen som medverkade över huvud taget skulle överleva.
Inlägg #3: Postat: 2002-11-16 00:11:00
J
Tre män drog och slet i en kvinna, jag trodde hennes ben skulle gå av som dom drog och slet, hatiska ord som : här ska du få så du tiger osv genomsyra hela filmen, allt andades hat och förakt, ingen sa ett vänligt ord. Jag var chockad. Detta var alltså i en betalkanal, dom måste väl ändå solla bort "dom värsta". Förstår att porrdiggaren A C Collin gillar sådana filmer men jag gör det inte. Anses väl som "hamburgare".
Inlägg #4: Postat: 2002-11-17 12:20:00
AC Collin
J, om jag vore lika generaliserande och fördomsfull som du så skulle jag säga att alla porrmotståndare är kontrollmänniskor, att de är livrädda för att upptäcka att det finns en kraft i deras sexualitet som de inte kan styra över...men det vore ju befängt! Jag är ju en vidsynt person som vet att det finns nyanser mellan svart och vitt.
Laddar...