|
Inlägg #1: Postat: 2002-11-05 10:37:00
|
|
Kalle |
Eh? Det gör ju alla tjejer...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-11-16 00:08:00
|
|
J |
Nej, jag är tjej och gillar inte porr. Jag tycker att porr är avtändande och äckligt, känslokallt.Råkade en gång zappa in på en porrfilm måste blivit ngt fel på sändningen i en kanal jag egentligen inte ska ha tillgång till. Jag blev inte kåt, min stora undran var om tjejen som medverkade över huvud taget skulle överleva.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-11-16 00:11:00
|
|
J |
Tre män drog och slet i en kvinna, jag trodde hennes ben skulle gå av som dom drog och slet, hatiska ord som : här ska du få så du tiger osv genomsyra hela filmen, allt andades hat och förakt, ingen sa ett vänligt ord. Jag var chockad. Detta var alltså i en betalkanal, dom måste väl ändå solla bort "dom värsta". Förstår att porrdiggaren A C Collin gillar sådana filmer men jag gör det inte. Anses väl som "hamburgare".
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-11-17 12:20:00
|
|
AC Collin |
J, om jag vore lika generaliserande och fördomsfull som du så skulle jag säga att alla porrmotståndare är kontrollmänniskor, att de är livrädda för att upptäcka att det finns en kraft i deras sexualitet som de inte kan styra över...men det vore ju befängt! Jag är ju en vidsynt person som vet att det finns nyanser mellan svart och vitt.
|
| |