Inlägg #1: Postat: 2002-10-18 11:50:00
|
Bob |
Ehh.. Angelica, ursäkta en nykomling men skulle du kunna ge en snabb resumé om vad som har hänt. Tycker ditt inlägg hade bra nerv och ton men jag är en nyfiken natur.
Mvh / B
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-18 12:44:00
|
Angelica |
Det är så att när vi skriver här får vi ofta dumma kommentarer och ibland urartar detta till en sorts mobbing. Jag har fått anonyma epost meddelanden med ord om att jag är störd, sjuk i huvudet, lögnare för att inte tala om hora, fitta mm. Inte så många i kommentarerna har just jag fått, men det har många andra fått. En del skribenter har slutat vilket är mycket synd eftersom de är duktiga.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-18 12:49:00
|
Angelica |
Att personen hittat mig på sourze är inte så svårt att lista ut heller. I mitt inlägg Ibland blir jag bara så förbannad, Länk: sourze.se
Har en person som kallar sig xx kommenterat mig och kallar mig lögnare. Denna personen skickar också epost till mig med just kommentarer om att jag är störd. Jag undrar vem som är störd när man gör så! Det är detta som jag vill stoppa. Inte bara för mig utan för alla som skriver här på sourze.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-18 12:53:00
|
Angelica |
Jag har också plockat bort tre artiklar jag skrivit just på grund av dumma kommentarer. Egentligen vill jag kunna visa upp även mina "dåliga" sidor men när somliga skriver sina egna små alster om porr att de sprutar mm tycker jag att de kan skriva som ett eget inlägg och absolut inte anonymt. Bra tycker jag hade varit om alla fick läsa fritt, men för att kunna kommentera och sätta betyg skulle man behöva vara medlem och logga in. Då hade kanske detta upphört.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-18 13:14:00
|
Carola |
Jag tror inte att det skulle funka att man måste vara medlem för att kunna kommentera. Det skulle bara låsa Sourze och det är och ska ju vara ett öppet forum för alla. Självklart tar jag avstånd från kommentarer du nämner. Men istället för att ta bort hela texten varför isf inte bara ta bort kommentarerna?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-18 15:30:00
|
Angelica |
Öppet forum för alla blir det ju ändå! Titta på spray, och andra ställen. För att skriva måste du logga in. Hela texten kan jag enkelt ta bort själv, men för att ta bort kommentarer måste jag ju be red att göra detta. Jobbigt ;- Sedan kan det ju bli så att man tyvärr börjar plocka bort alla som säger emot en kanske, jag vet inte.
|
|